InfoSense Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

InfoSense Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Fő tevékenységi területünk az egyedi webes ügyviteli alkalmazások tervezése és fejlesztése. Folyamatvezérelt űrlapkezelési workflow keretrendszerünk, az InstaFlow segítségével hatékony és komplex, egyedi webes ügyviteli alkalmazásokat, ERP megoldásokat tudunk rövid határidővel szállítani.

Esettanulmány

A Társaság közhasznú tevékenységének fő célja a világörökségi helyszínek, a nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű nemzeti vagyonnak minősülő műemlékek és műemlék együttesek, valamint a kulturális örökség elemeinek régészeti feltárása, megóvása, bemutatása, fejlesztése és turisztikai vonzerejének növelése. Célja továbbá az állami tulajdonból el nem idegeníthető ingatlanok kezelése, továbbá a Szent György tér, a Várkert Bazár és intézményeinek, kiszolgáló épületeinek, építményeinek, kertjének, a Citadella és kiszolgáló építményeinek, valamint a Budai Palotanegyed és a Budavári Palota építményeinek megóvása és működtetése.
A Várkapitányság 450 fős állománya számára egy komplex vállalatirányítási rendszer kiépítése volt a feladatunk, amely a költségvetési tervezéstől a beszerzéseken át a szerződésnyilvántartáson és számlaigazoláson keresztül teljességgel lefedi a vállalat ügyvitelét, kiváltva a nehézkes papír alapú ügyintézést. Folyamatban van a vállalatnál az igénykezelő és a komplex projektnyilvántartási modul kialakítása, ezzel válik teljessé a Várkapitányság ügyviteli folyamatainak elektronizálása
Alkalmazásunk a cégünk által fejlesztett INSTAFLOW keretrendszerre épül, amely gyors alkalmazásfejlesztést és -bevezetést tesz lehetővé, még ilyen nagy állami vállalatoknál is, mint a Várkapitányság. A moduláris szerkezet és a böngésző alapú működés lehetővé teszi, hogy széles körűen alkalmazható legyen akár ásatások terepmunkái közben, illetve a jelenlegi vírushelyzet okán a nagyszámú homeoffice-ban dolgozó munkatárs kiszolgálása érdekében is. A papírmentes jóváhagyási folyamatok gyorsítása például a számlaigazolási folyamattal úgy történt meg, hogy a nagyszámú számla esetén is nullára csökkent a késedelmi költségátalány kifizetés a cégnél. Egy beszerzési folyamat is 3-4 nap alatt lefut, pedig 17-20 állomáson kell megforduljon az ügy, mégis hatékonyan végigvezeti a felhasználókat a teljes folyamaton.