Ergománia Informatikai Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Ergománia Informatikai Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Ergománia Magyarország egyik legnagyobb UX-UI ügynöksége, ahol több, mint 25 munkatárssal dolgozunk számos hazai és külföldi projekten.A UX tervezésen mellett teljeskörű, akár fejlesztést is magába foglaló szolgáltatásokat is nyújtunk ügyfeleinknek, akikkel
integráltan, egy csapatként dolgozunk, akár onsite is.Hiszünk a magas minőségű kivitelezésben, számos komplex, end-to-end projektben vettünk részt, de gyakran dolgozunk projektfeladatokon, akár más beszállítókkal összhangban.

Fő szolgáltatásaink:
-UX Design
-UX Kutatás
-UI Design
-Service Design
-Fejlesztés

30+ sikeres FinTech projekttel a hátunk mögött Európa legtapasztaltabb FinTech UX csapata vagyunk. Egyaránt foglalkozunk mobil és internet bankolással a belső rendszerek áttervezésén keresztül értékesítés-támogatási chatbotok és hangvezérelt interface-k tervezéséig.

Temékeink

Esettanulmány

A Joautok.hu egy ellenőrzött használt autó hirdetési platform, amely elnyerte a 2017-es legjobb weboldal címet. Megterveztük és teszteltük az összes felületet mobilon és desktopon egyaránt.
A használtautó vásárlás hosszú és göröngyös út, számos nehezítő tényezővel a potenciális vevő számára. Ezeknek a nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval a járműről vagy az eladóról.

Az ügyfél célja egy olyan használt autó hirdetési portál létrehozása volt, amely csak ellenőrzött és dokumentált járműveket, illetve eladókkal hirdet. A használtautó vásárlás során fellépő nehézségeknek nagy része abból fakad, hogy a vevő nem rendelkezik elég információval az eladóval vagy a felajánlott járművel kapcsolatban. Ez sok bizonytalanságot eredményez a keresés során, valamint további erőfeszítést jelent a kiválasztási folyamat során és csalódást vagy akár pénzügyi veszteségeket is okozhat az üzlet lezárta után.

A user journey problémáinak meghatározása mindig segít olyan folyamatok, funkciók és felületek létrehozásában, amelyek segítik a felhasználót egy adott probléma megoldásában vagy elkerülésében. Az ügyfél egy portált tervezett, ahol az eladók központi minősítési eljáráson mennek keresztül, és a járművek előtörténetét feltöltött dokumentumokkal és igazolásokkal erősítik meg. A jól definiált egyedi terméktulajdonságok UX-koncepciójának kidolgozása mellett feladatunk volt olyan korszerű megoldások kidolgozása is, amelyek megkönnyítik és sikeresebbé teszik az autóvásárlást, és kiváló felhasználói élményt nyújtanak mind a keresés, mind a kiválasztás, mind a vásárlási folyamat során.

Az UX tervezési szakaszt alapos üzleti tervezés előzte meg, amely magában foglalta mind a kereslet, mind a kínálat felőli kutatást. Ezután elkezdtük az UX koncepció kidolgozását az így létrehozott perszónák, felhasználói utak és szolgáltatáslista alapján. A koncepciófejlesztés következő szakasza az alapvető oldalak drótvázának rajzolása és a működést leíró felhasználói folyamatok megtervezése volt.