AppCorner Korlátolt Felelősségű Társaság

AppCorner Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az AppCorner egy 2016-ban alakult debreceni székhelyű vállalat, amely elsősorban digitális termékek fejlesztésével foglalkozik. Szolgáltatásaink között megtalálható az egyedi szoftverek fejlesztése, valamint saját szoftvertermékek licencelése és testreszabása is. Rugalmas megoldásainknak köszönhetően ügyfeleinknek számára hatékony segítséget nyújtunk a vállalati digitalizáció bármilyen szakaszában, a kezdeti lépésektől a komplex egyedi igények megvalósításáig.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk Budapest egyik kerületének polgármesteri hivatala. Szerettek volna egy egységes, könnyen hozzáférhető és interaktív bejelentési felületet biztosítani a kerület polgárai számára.
A hivatalba a lakossági bejelentések korábban számos csatornán keresztül érkeztek. A bejelentési folyamat lassú volt, a bejelentők sokszor nem kaptak megfelelő visszacsatolást, nem létezett egységes tájékoztató felület a megoldott problémákról. A munkavégzés folyamatát számos technikai művelet lassította, melyek hatékonyan automatizálhatóak lettek volna, ezzel több időt hagyva az ügyintézőknek a tényleges probléma megoldásra.
A projektben technológiai partnerként vettünk részt, az ügyfél által kidolgozott hatékony belső folyamatok szoftveres támogatásának megszervezésében. A projekt részeként elkészült egy web alapú adminisztrációs felület az ügyintézők számára, valamit natív mobil applikációk Android és iOS platformokra a végfelhasználóknak. Az adminisztrátori webalkalmazást teljes mértékben az ügyfél belső folyamataira szabtuk. A hatékonyságot a gyakran ismétlődő technikai műveletek automatizálásával és olyan támogató funkciókkal növeltük, mint a duplikált bejelentések automatikus észlelése. Az ügyintézők és a végfelhasználók között két irányú kommunikációt valósítottunk meg, az alkalmazáson keresztül a bejelentő folyamatosan tájékozódhatott bejelentésének aktuális státuszáról, szükség esetén további információt közölhetett. A mobil kliensek úgy lettek megtervezve, hogy a lakosok a lehető legkényelmesebben tudjanak pontos hely adattal és képekkel alátámasztott bejelentést tenni, akár névtelenül is.

A rendszer bevezetése után jelentősen csökkent az egyéb csatornákon történő bejelentések száma. A problémák gyorsabban megoldásra kerültek, a bejelentők elégedettségét pedig növelte a valós idejű tájékoztatás és az interaktív kommunikáció lehetősége.