CloudERP.hu Korlátolt Felelősségű Társaság

CloudERP.hu Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalatirányítási rendszer kifejezetten Webshopokra szabva. Komplett megoldást adunk cégeknek, akik a dinamikusan növekvő e-kereskedelemben (akár offline, bolti értékesítés mellett) szeretnének gyorsan és stabilan növekedni. Működő webshopok esetében pedig új szintre emeljük a hatékonyságot, biztosítjuk a folyamatok átlátható, automatizált működését. Automatizált rendeléskezelés és csomagkiküldés, valós idejű készletinformáció, lokáció alapú raktárkezelés online és offline.A CloudERP egyik kiemelt tulájdonsága, hogy képes a mai elvásároknak megfelelően a környezetével, külső programokkal és rendszerekkel hatékonyan kommunikálni. Legyen szó webshop rendszerekről, CRM programokról, futárszolgáltatókról, beszállító partnereiről a CloudERP segítségével egy kézben tarthatja folyamatait. A mai környezetben kritikus, hogy biztosítsuk a gördülékeny vásárlási folyamatokat az értékesítés során legyen szó online vagy offline tevékenységről.

Esettanulmány

Az esettanulmány a Signdepot Europe Kft (https://www.signdepot.eu/) webáruházának kiszolgálása

A cég reklámgrafikával és egyedi kreatív ajándékgyártással foglalkozik, prémium szublimációs nyomtató, lézervágó, fóliavágó eszközöket forgalmaz elsősorban online webáruházában.
A cégben 12 alkalmazott van és éves forgalmuk 650M Ft volt a legutolsó beszámoló alapján.

Azzal kerestek meg minket, hogy egy olyan felhős, modern megoldást keresnek, ami alkalmas a Shoprenter webáruházuk automatizált kiszolgálására. Korábbi ügyviteli rendszerük nem tudta ezt megoldani azért kerestek másik megoldást. Fontos volt nekik a beszerzések kezelése, raktár kezelés, vezető pénzügy és kimutatások.
A rendszer bevezetésével a rendelés kiszolgálás adminisztrációs terhe jelentősen csökkent. A számlák nyomtatása, a futárcímkék párosítása a szállítólevelekkel és a belső kommunikáció és feladatmegosztás is megoldódott. Az automatikus eszámla és díjbekérő készítéssel jelentős nyomtatási időt és papírt takarítottak meg.