GIGABIT KERESKEDELMI ÉS INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÓ Korlátolt Felelősségű Társaság

GIGABIT KERESKEDELMI ÉS INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÓ Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünket 2003-ban alapítottuk. A fő irányvonalat a telekommunikáció (VoIP telefon szolgáltatás), informatika és vizuáltechnika képviselte. Ez a későbbiekben kiegészült a grafikai tevékenységgel (honlaptervezés és kivitelezés), illetve hálózatépítéssel.
Az újabb gazdasági- és piaci kihívásoknak eleget téve pedig bevezettük szkenner bérlési szolgáltatásunkat is.
Mivel az informatika volt az a terület, ami mindig is központi helyet foglalt el az érdeklődésünk középpontjában, ezért ezen a vonalon folytattuk tovább működésünket.
A vállalatirányítási rendszerek felé vettük az irányt és hamar eljutottunk az Odoo szoftver világához. A piac feltérképezése alatt ugyanis rájöttünk, hogy ez az a szoftver, ami a legteljesebb körben elégíti ki a legkülönfélébb igényeket is.
Részt vettünk a hivatalos Odoo oktatáson is és disztribútorokká váltunk.

Esettanulmány

Összesen 13 főt foglalkoztató, irodatechnikával foglalkozó ügyfél: irodatechnikai eszközök kereskedelme, szervizelése, üzemeltetése.
Stabil gazdasági alapokon működő, megbízható, átlátható és köztartozásmentes vállalkozás. Az éves árbevétel stabilan 200.000.000 Ft felett van.
A cég telephelye Budapesten, tömegközlekedéssel és autóval is jól megközelíthető helyen található.


A cég célja egy olyan szoftver bevezetése, amely a versenyképesség növelése mellett, a technikai megújulást is lehetővé teszi. Több fejlesztendő terület volt még a vállalkozás mindennapjaiban: például a papíralapú és bonyolult munkafolyamatok kiváltása, egy impozánsabb weboldal létrehozása, továbbá az ügyfelek részére egy olyan informatív és jól kezelhető felület kialakítása, ahol nyomon követhetik eszközeik, illetve pénzügyi egyenlegeik állapotát.
Ennek megfelelően az elsődleges cél a papíralapú munkalapok kiiktatása, a különböző dokumentumok egy helyen történő elérése és kezelése,
Első körben feltérképeztük az egyes munkafolyamatokat, részletesen egyeztetve az alkalmazotakkal.
A különböző importálásokat követően bekerültek a szoftverbe azok az adatok, amelyek segítségével el tudtuk indítani az egyes hibabejelentések elektronikusan történő kezelését, majd az elektronikus munkalapok is bevezetésre kerültek.
A következő lépés a számlázás és könyvelés odoo rendszerén történő bevezetése, végül pedig a raktárkészlet kezelés.
Mindezek eredményeképpen a cég gyorsabban, kényelmesebben tud reagálni az egyes ügyfelektől érkező igényekre, a megkeresésekre, továbbá mindezeket egy egységes, átlátható rendszerben tudják nyomon követni.