Tandofer Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Tandofer Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Cégünk, a Tandofer Informatikai Kft. története 17 évvel ezelőtt vette kezdetét, s mára egy dinamikusan fejlődő informatikai vállalkozássá nőtte ki magát, mely lehetővé tette, hogy a piacon jelentős pozíciót szerezhessünk magunknak és nyereséges működést érhessünk el. Társaságunkat azzal a céllal és meggyőződéssel alapítottuk meg, hogy azt a minőséget és szakmai színvonalat közvetítsük az ügyfeleink felé, amelyet mi is elvárunk a piactól. Cégünk ügyviteli rendszerek és speciális, egyedi szoftverek fejlesztésével és azok értékesítésével foglalkozik.
Üzletpolitikánk fókuszába a teljes körű és hosszú távú szolgáltatást helyezzük, ügyfeleink problémáira mi nemcsak megtaláljuk a legoptimálisabb informatikai megoldást, de megtervezzük, kivitelezzük és után is követjük azt. Munkatársainkat a szakmai elhivatottság, precizitás és kitartás jellemzi, amellyel igyekeznek nap, mint nap ügyfeleink elégedettségét és bizalmát kivívni. Szakembereink sok éves tapasztalatának köszönhetően biztos technológiai alapról indulva kívánjuk ügyfeleinket megérteni és szakmai tudásunkkal támogatni. Ügyfeleink elégedettségén túl nagy figyelmet fordítunk az innovációra, s ennek érdekében folyamatos fejlesztéseket folytatunk az egyes tevékenységi köreinkben.
Cégünk alapvető célkitűzése, hogy a meglévő ügyfeleink elégedettek legyenek az általunk nyújtott szolgáltatások szakmai színvonalával és örömmel várjuk a potenciális ügyfelek megkeresését is! Csapatunk fiatalos, lendületes és csak arra vár, hogy fogadja az egyedi megrendeléseket, amelyekre a lehető legoptimálisabb megoldást biztosítjuk.

Esettanulmány

A Bács-Kiskun megyei kft 1990-ben alakult termelő vállalkozás, mely elsősorban food és nonfood termékek gyártásával és értékesítésével foglalkozó vállalkozás. Több, mint 200 kereskedelmi partnerrel, valamint 15 saját mintabolttal és 2 mozgóbolttal rendelkeznek. Korszerű üzemükben, valamint a mintaboltokban összesen több mint 80 fő munkavállalót foglalkoztatnak.
A kft a termelő ágazatban tevékenykedik, azonban az elmúlt években az ágazatban történt változások nyilvánvalóvá tették, hogy a piacon maradás és a folyamatos fejlődés feltétele egy új, teljes körű informatikai megoldás bevezetése. A cég életében olyan munkafolyamatbeli változásokra szóló igény merült fel, melyek szoftveres követése eddig nem vagy nem megfelelően valósult meg, ami a felhasználók napi munkavégzésében is akadályt jelentett.
Mivel a korábban használt szoftverek nem biztosították megfelelően az információáramlást, így egy olyan komplex, felhasználóbarát rendszerre volt szükség, melynek segítéségével a működési, pénzügyi folyamatok pontosabbak, átláthatóbbak, a vezetés számára követhetőbbek, illetve az ügyfelek igényeinek kielégítése érdekében az értékesítési rendszer modernebb és kifinomultabb.
Az „Integ” integrált vállalatirányítási rendszer, valamint az új alapokra helyezett, platform független, „IntegCentrury” alkalmazás bevezetésével végrehajtásra került a munkafolyamatok teljes körű optimalizálása. A rendszer elősegíti az adatrögzítés egyszeriségét, a teljes értékesítési folyamat nyomon követhetőségét, valamint biztosítja a megalapozott döntéshozatalhoz szükséges háttéradatokat.
A rendszer bevezetésével a vállalkozás az alábbi előnyökre tett szert, valamint az alábbi hatékonyságnövelő tevékenységek valósultak meg:
- webes értékesítési rendszer került kialakításra,
- B2B típusú rendszer adaptálása,
- PDA alapú leltározási folyamatok bevezetése,
- a gyártási folyamatok során recept szerinti automatikus alapanyag fogyás folyamatos és naprakész követése, nyilvántartása,
- gyártási statisztikák elérhetősége,
- a pénzügyi területen automatikus, tömegszámlázás kialakítása,
- az értékesítési hálózat és értékesítési csatorna fejlesztése frachise hálózat kialakításának lehetőségével,
- teljesítményértékelő rendszer bevezetése.
Összességében véve a vállalkozás teljes működési struktúrája átalakításra került, azonban a bevezetett rendszer segítségével egyszerűen és naprakészen mérhetőek azok az üzleti előnyök (például időhatékonyság, humánerőforrás-hatékonyság és nem utolsó sorban költséghatékonyság), melyek segítségével a cég képes a folyamatos fejlődésre, belső kutatás-fejlesztések megvalósítására, árbevételének növelésére, értékesítési hálózatának bővítésére.