EVOLUTION CONSULTING Korlátolt Felelősségű Társaság

EVOLUTION CONSULTING Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Evolution Consulting Kft. 2007-ben alakult azzal a céllal, hogy a humánerőforrás szoftverek terén igazán innovatív megoldásokkal lépjen piacra. Ügyfeleinknek garanciát jelentünk, hiszen elvárásaikra minden esetben egyéni igényekre szabott megoldásokat kínálunk. Kollégáink innovatív gondolkodásmódja és az alkalmazott megoldások újszerűsége által kiemelkedünk a hasonló területen tevékenykedő cégek közül. Partnereink maximálisan elégedettek teljes mértékben saját fejlesztésű rendszermoduljainkkal, így meg sem fordul fejükben, hogy konkurens vállalatot hívjanak segítségül.
Küldetésünknek tartjuk, hogy szoftveres támogatásunkkal elősegítsük a mindennapi hatékony munkavégzést. A modern technológia által kínált lehetőségek kihasználásával biztosítjuk ügyfeleink számára a piacon való gyors reagálást, a professzionális problémamegoldó készséget, s mindemellett a magas szintű ügyfélkezelést. A hrMaster integrált rendszer támogatásának köszönhetően magas fokú automatizáltsággal teheti egyszerű

Temékeink

Esettanulmány

A 20 éves ingatlan.com az egyik legrégebbi magyar honlap. Büszkék vagyunk rá, hogy a cég ügyfelünknek mondtható. A kezdetek óta magyar tulajdonban van, az alapító ma is a cég stratégiai vezetője. Elkötelezettek a mai napig a piaci igények minél alaposabb megismerése és a folyamatos fejlesztések iránt, ezért már közel 150-en dolgoznak náluk azon, hogy világszínvonalú szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleiknek. Egy adott ponton azonban ekkora létszámnál felmerült az igény, hogy a papír alap és excel táblák helyett, kell egy minden igényt kielégítő HR rendszer. Ez lett a HRmaster.

Több mint 90 ezer magánszemély hirdet náluk, és napi szinten több mint 8.500 ingatlanközvetítő használja az oldalt. Havonta több mint 2,5 millió látogató van, és jelenleg az ország több mint 2800 településén kínálnak eladásra vagy kiadásra ingatlanokat az ingatlan.com-on. Ha van eladó vagy kiadó ingatlan az országban az szinte biztosan megtalálható az ingatlan.com-on. Az elmúlt 20 évben pont ezért dolgoztak.
Az ingatlan.com számára a legnagyobb kihívást a HR adminisztráció csökkentése jelentette.
Gyorsabb és átláthatóbb munkafolyamatokat szerettek volna. Kevesebb papír alapú dokumentumot.
Mindent egy rendszerben kezelni és látni.
Hatékonyabb bér- és erőforrás tervezés, munkaügyi dokumentumok generálása a rendszerből. Szabadság és munkaidő kezelés rendszeren belül.
Excel táblák helyett profi riportálás
A HRmaster komplex személyügyi menedzsment rendszer bevezetésével mindezt sikerült megvalósítani. A rendszer bevezetése a 2017-es évben történt. Egy közel 3 hónapos munka végeztével a következő üzleti előnyöket emelték ki visszajelzésként:
-Egy átlátható rendszer, amelyben minden adat naprakész
-A HR adminisztráció csökkenésével egy kolléga felszabadult és csak a toborzásra és képzésekre tudott fókuszálni a napi adminisztrációs tevékenységek helyett
-Önkiszolgáló módon a kollégák is hozzáfértek a rendszerhez, így jelentős terheket vettek le a HR csapat válláról
-Vezetői szinten a naprakész riportok elérhetővé válltak, így nem a HR osztály készített excel táblákat nap mint nap
-Pontos szabadságmenedzsment
-Workflow-ok használata a rendszerben
-Minden dolgozói adat egy helyen, pontosan, naprakészen minden releváns személy számára. Ez óriási időmennyiséget sporólt meg a cég számára, mert nem kellett semmit keresni a régi irattárakban.