SimpSec Kft.

SimpSec Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A SimpSec Kft. a KKV szektor, illetve magánszemélyek részére adatbiztonsági szolgáltatások fejlesztésére és bevezetésére alakult. Az adatbiztonsági szolgáltatás mellett a másik fő irány a szoftverfejlesztés (felhő alapú és un. vastagkliens) és a megrendelőink webes szolgáltatásokkal történő kiszolgálása (domain regisztráció, tárhely szolgáltatás, weboldal készítés-, üzemeltetés). A szoftverfejlesztésből adódóan fejlesztettünk saját termékeket is, melyek bevezetésével partnereink munkáját könnyítjük meg.

Esettanulmány

Ügyfelünk egy miskolci építőanyag kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó, 7 főt foglalkoztató vállalkozás. Kiskereskedelemben magánvevőket, nagykereskedelemben projekteket, beruházásokat szolgálnak ki építőanyagokkal, szolgáltatásokkal. Miskolci székhellyel és két különböző borsodi városban telephellyel (bemutatóterem, üzlet) rendelkeznek.
A tulajdonos szeretné kontrollálni az embereit és megkönnyíteni munkájukat.
Kontroll: megrendeléseket (beszállítói és vevői) az alkalmazottak kezelik, vásárlókat közvetlenül és közvetve is kiszolgáják, kezelik a raktárkészletet, bizonylatokat állítanak ki, termékeket adnak át a vásárlóknak, vesznek át a beszállítótól. A tulajdonos szeretné kézben tartani ezeket a lépéseket, legalább ellenőrzés szintjén. Fontos számára, hogy bármikor-bárhonnan lássa, az üzletmenetet.
Munka megkönnyítése: amennyire csak lehet, automatizáltá és papírmentessé tenni a folyamatokat, így kisebb adminisztrációs idő- és energiabefektetéssel pontossab és hatákonyabb legyen a munkavégzés.
A SimpERP egy olyan megoldást kínál, amely egy komplex ügyviteli-, vállalatirányítási rendszer.
A rendszer előnye, hogy a megrendelő saját szerverére is telepíthető, vagy cégünk szerverén kerül telepítésre felhőalapú szolgáltatást kínálva a megrendelő részére.
Több telephely és raktár menedzselésére is megoldást kínál a rendszer, ahol raktáranként ellenőrizhetők a készletek, a felhasználók bárhonnan-bármikor.
Elért üzleti előnyök: a tulajdonos teljes mértékben tudja kontrolláni az üzleti folyamatokat, a készletmozgásokat és a pénzügyi változásokat a felhőalapú szolgáltatásnak köszönhetően bárhonnan-bármikor.