Késmárki Szoftverfejlesztő és Rendszerszervező Korlátolt Felelősségű Társaság

Késmárki Szoftverfejlesztő és Rendszerszervező Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A Késmárki Szoftverfejlesztő Kft. 2008-ban alakult, és fő profilja a követeléskezelési informatika. A jelenleg 12 fős szakértői csapat több tagja már 1996. óta foglalkozik követeléskezelő szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével. Számos magyar, és külföldi pénzügyi területen dolgozó cég használja a Késmárki Kft. rendszereit. Partnereink között meg6találhatóak nagy létszámmal dolgozó bankok, és néhány fős követeléskezelő cégek egyaránt.

Esettanulmány

Az Euro-tax Financial Zrt. (átalakulást megelőzően: Euro-tax Financial Kft.) a Magyar Nemzeti Bank jogelődje (Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete) által EN-I-136/2011 szám alatt kiadott tevékenységi engedély alapján végzi a – felügyeleti nyilvántartásba vett – pénzügyi szolgáltatási tevékenységét. A Társaság a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény (továbbiakban: Hpt.) által előírt feltételek fennállásáról, a szükséges feltételek biztosításáról folyamatosan gondoskodik.

A fent megjelölt vállalkozás az alábbi területeken nyújt szolgáltatásokat:

- Követelésminősítés (ügyfél, ügylet és fedezetértékelés)
- Követeléskezelés (problémamentes, problémás és lejárt állomány kezelése és behajtása)
- Végrehajtási és felszámolási eljárások menedzselése
- Jogi képviselet
- Monitoring feladatok ellátása
- Reorganizáció
- Követelésértékesítési pályázatok szervezése, bonyolítás
A megnövekedett partner és ügyállomány kezeléséhez kerestek felhasználóbarát, és megfelelően automatizálható a Magyar Nemzeti Bank által megfogalmazott igényeket is kielégítő informatikai megoldást.
Kiemelten fontos volt, hogy egy informatikai rendszeren belül kezelhessék saját és megbízásos követeléseiket, mindezt úgy, hogy az adott portfóliókról külön-külön lehessen kimutatásokat, jelentéseket készíteni, nyilvántartásokat (pl.: iktatókönyv, analitikus nyilvántartások) vezetni.
Szükségessé vált a bővülő ügyszámhoz kapcsolódó dokumentáció digitalizálása is, stabil iktatással összekapcsolva úgynevezett papírmentes iroda kialakítása.
Euro-tax Financial Zrt. számlavezetését és a cég költség- és bevétel menedzsmentjét is a keresett rendszerben kívánta kezelni.
Áttekinthető és lehetőség szerint a rendszer által beütemezett, automatizált vezetői döntéstámogató lekérdezések elkészítése.
Olyan informatikai megoldás igénye alakult ki, amely képes cégadatok automatikus letöltésére, és a negatív eseményekről az arra kijelölt személyeknek riasztást is küld, ezzel csökkentve a céginformációs adatszolgáltatással járó költségeket.
A piacon elérhető követeléskezelő szoftvereket megtekintve az INDECS nevű rendszerünket választotta a bemutatott cég.
A bevezetését követőn az alábbi modulokat vette birtokba:

• Adatkezelés: minden, a követeléskezeléshez szükséges adat rögzítése
• Munkaszervezés: feladatlista-kezelő, határidőnaplók
• Makrókezelés: betanítható automatikus műveletek
• Többszörös tartozásszámítás: elágazó jogi ügyek esetén is, túlfizetés megakadályozásával
• Árfolyamkezelés: követelések az átváltási árfolyam típusa a követelések szintjén változtatható
• Díjszámítások: rugalmas díjszámítási algoritmusok sokféle díjalappal
• Dokumentum-generálás: formalevelek, e-mailek, SMS-ek készítése
• Optikai archiválás: dokumentumok beolvasása, megjelenítése
• Vonalkódtechnika: dokumentumok egyszerű és gyors rendezése
• e-FMH: e-FMH generálása, a folyamat végigkövetése, MOKK üzenetek teljes feldolgozása
• e-VH: e-VH lapok készítése
• Iktatás: automatikus kimenő és egyszerű bejövő iktatás
• Postázás: postakönyv készítése, tértivevény-kezelés
• Csekkek kezelése: csekkek kitöltése, PEK (Posta Elszámoló Központ) állományainak automatikus feldolgozása
• Call center integráció: kampányok indítása, végigkövetése
• Lakcímnyilvántartó integráció: export és közvetlen import
• KHR integráció: adatok exportálása a KHR-hez a Referencia Adatszolgáltatók számára
• Pénztár és számlázás: kiadási és bevételi pénztárbizonylatok, szállítói és vevői számlák készÍtése
• Bankszámla összepontozó: automatikus és manuális összepontozási lehetőség
• Értékesítés: az értékesítési folyamatok végigkövetése szerződésnyilvántartással
• Vezetői információs rendszer: rugalmasan alakítható lekérdezések,
• Integrálási lehetőség web service-ekkel: külső rendszerek számára
• IndecsWeb: web alapú kommunikációs portál megbízók és alvállalkozók számára
• Intakt: követelési ügyek áttöltése bármilyen rendszerek között minden adatukkal együtt
• Cégfigyelés: a cégek folyamatos, automatikus figyelése