Laurel Számítástechnikai Kft

Laurel Számítástechnikai Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A Laurel Cégcsoport 23 éve a kis-, és nagykereskedelmi szektor piacvezető megoldásszállítója. A kereskedelmi egységek és KKV-k számára minden területen kínálunk megoldásokat, legyen az a kasszazóna, áruházi irányító rendszerek, belső (in-store) marketingeszközök, vagy éppen a raktározási, készletezési terület. Specialitásunk a vállalatirányítási és üzleti informatikai rendszerek fejlesztése, testre szabása, integrációja. Informatikai üzletágunk magas szintű IT szolgáltatást kínál vállalat mérettől függetlenül, web fejlesztő csapatunk pedig az arculattervezéstől a web és APP fejlesztésig teljes körű szolgáltatást nyújt ügyfeleink számára.

Esettanulmány

Az ügyfél gyártással és termékek élő állatok kereskedelmével foglalkozik, tevékenységét több telephelyen végzi, így a folyamatok kezelése, a bejövő áru nyilvántartása, a kiszállítások kezelése, az esetleges gyártási folyamatok kezelése kiemelt fontosságú szempont.
A korábbi működésben több kisebb rendszert és nyilvántartást használtak, a bejövő áruk nyilvántartására, a megrendelések nyilvántartására, a gyártási folyamatok kezelésére, az egyes termékek gyártásához szükséges anyaglisták összeállítására, a számlázási folyamatok lekövetésére. A sok rendszerben tárolt információ komoly feladat elé állította az ügyfelet, hogy rendelkezésére álljon a szükséges üzleti információ a döntések meghozatalához, a cég működésének segítéséhez.
A bevezetett megoldás a Microsoft Dynamics NAV vállatirányítási rendszer. Mely lehetővé tette a cég teljes folyamatainak egy rendszerben való kezelését és a cég adatairól, működéséről folyamatos naprakész információkat biztosít a cég vezetők és tulajdonosok felé.
A bevezetésre került modulok:
- Pénzügyi modul
(Főkönyvi kimutatás, Költségek és bevételek felosztása, Főkönyvi alaprendszer, XBRL alaprendszer, Költség- és bevételtervezés, Változásnapló, Konszolidálás, Vállalatközi könyvelés, Főkönyvi alaprendszer, Vállalatközi könyvelés, Felelősségi központok, Költségkönyvelés, Pénzforgalmi előrejelzés, Tárgyi eszköz alaprendszer)
- Termelésirányítás modul
(Termelésirányítási alaprendszer, Gyártási darabjegyzék, Gyártási rendelések, Rugalmas gyártás, Verziókezelés, Ellátástervezési alapmodul, Igény-előrejelzés, Kapacitástervezési alapmodul, Véges terhelés, Gépcsoportok)
- Projektmenedzsment / CRM modul
(Erőforrás alaprendszer, Erőforráskapacitás-kezelés, Többféle költség kezelése, Projektek,
- Raktármenedzsment modul
(Készletkezelés, Elemzési jelentések, Alternatív szállítók, Készletgazdálkodási alaprendszer, Raktárhelyek kezelése, Ciklikus leltár, Cikk-költségvetések, Cikk-mellékköltségek, Cikk-kereszthivatkozások, Cikk-követés, Összeállítások kezelése)