Dokutech Center Cégellátó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Dokutech Center Cégellátó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk 2005 óta folyamatos újításokkal, és új megközelítésekkel segíti partnereit nyomtatási feladataik ellátásában. Ebben elsődleges a megfelelő funkcionalitású eszközök ötvözése a minél alacsonyabb üzemeltetési költségekkel és egy egységes vállalatirányítási rendszer, melyben átláthatóvá válik a vállalkozás teljes működése.

Alapvetően abban szeretnénk segíteni a vállalkozásoknak, hogy kezdeti beruházások nélkül is megfelelő ár-érték arányú eszközökkel vezethessék cégüket, legyen az a legkisebb nyomtató vagy a legkomplexebben felszerelt fénymásoló berendezés. Cégünk mottója az, hogy ne leépítésekkel kelljen a vállalkozás kiadásait csökkenteni, sokkal inkább a használatban levő rendszereket megvizsgálni, hogy abban vannak-e költségcsökkentési lehetőségek.

Teljes körű üzemeltetési szolgáltatásaink az ország teljes egészét lefedik, tehát amennyiben mellettünk döntenek, úgy a vállalkozás összes telephelyén azonos feltételekkel tudjuk kiszolgálni a vállalkozás igényeit.

Esettanulmány

Ügyfelünk egy budapesti ügyvédi iroda, 3 aktív ügyvéddel és 2 fős adminisztratív személyzettel. Irodájuk jól felszerelt, mindenki több eszközön, asztali számítógép, laptop, tablet és telefonon is használni szeretné a rendszert.
Hétköznapi ügyviteli folyamatokat, az időpontfoglalási lehetőségeket, honlapot és blogolási lehetőséget kellett megoldani. Excel táblázatokban kezelték a dokumentumokat, illetve több Google naptárban az időpontfoglalásokat. Honlapjuk nem volt.
Az odoo rendszerből a weboldal, blog, időpont foglalás és dokumentum kezelés modulokkal kezdtük el a munkát. Jelentős időt tudtunk megspórolni, mivel sokkal hatékonyabban és gördülékenyebben tudnak igy dolgozni. Jelenleg a további modulok bevezetésén dolgozunk partnerünkkel, hiszen azt tapasztalták, hogy jelentős előnyökre tudnak igy szert tenni.