Flexi Medical Hungary Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Flexi Medical Hungary Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Flexi Medical Hungary Zrt. jogutódlás útján 2020. februárjában jött létre, elődje a Flexi Medical Hungary Kft, amely 2012. óta működik. Tevékenysége speciális egészségügyi vállalatirányítási szoftver fejlesztése, célzottan a fogászati ellátók számára. A cég a terméket 2013. év végén kezdte bevezetni a piacra, tehát idén lesz 8 éve. Azóta fejlődése dinamikus és töretlen, több szakmai díjunk, minősítésünk is van. Jelenleg több, mint 1500 rendelő használja a Flexi valamelyik verzióját, így a piac cca 25%-át fedjük le, rendszereinkben tartanak nyilván 7,5M pácienskartont, valamint a Flexi Medical a hivatalos szoftver beszállítója a Semmelweis Egyetem fogászati karának is (amely egyébként a legnagyobb magyarországi fogászati ellátó, vagyis a legnagyobb fogászati rendelő is egyben).

Temékeink

Esettanulmány

Több tízéves múltra visszatekintő, részben magyarországi, nagyobb részt külföldről érkező fogászati páciensek egészségügyi ellátására szakosodott cég. Árbevételét tekintve igen hatékony, közel másfél milliárd forintos rendelő, átlagosan 40 fős statisztikai létszámmal. Önálló értékesítői stábbal, saját fogtechnikai üzemmel, egyszerre, egy időben nagy létszámú humánerőforrás bevonásával dolgozó vállalat.
A cég strukturális működése, hatékonysága, az utóbbi időben folyamatosan változó egészségügyi- és számviteli szabályok változása okán szintén változik. A növekvő alkalmazotti állomány, a bővülő feladatkörök és munkakörök mind-mind olyan strukturális változást igényelnek, amelyhez elengedhetetlen a cég folyamatainak és kontrolljának megújítása. Valószínűsíthető, hogy a cég hatékonysága sem fokozható tovább újabb, modernebb eszközök bevezetése nélkül.

A fent említett törvényi módosítások teljesítése érdekében, továbbá a hatékonyság lehetséges fokozása érdekében komplex vállalatirányítási ERP és CRM rendszer bevezetése vált indokolttá. Mindezek olyan módú kivitelezésével, amelyben az adatkezelés, adatbiztonság, a hozzáférhetőség, az integrált működés, a vezetői döntéstámogatás szintén kiemelt szerepet kaptak. Nagyobb működési hatékonyság mellett a munka minősége jobban ellenőrizhetővé, átláthatóbbá, a folyamatok követhetőbbé váltak, segítve ezzel a döntéshozók munkáját is. Más részről számos kulcs fontosságú, jellemzően magasabb HR költségekkel járó kolléga munkaidejéből szabadult fel korábban haszontalanul megkötött kapacitás (pénzügyi, kontrolling, praxis menedzser, recepció vezető). A felszabadult kapacitások révén költséget lehet optimalizálni, illetve magasabb minőségű munka kivitelezhető.