Inf-Group Kft.

Inf-Group Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

INF-GROUP Kft. 2003 óta vesz részt az informatikai vérkeringésben.

2012-től bővítettük értékesítési tevékenységünket. Ezt követően bármilyen eszköz beszerzését vállaljuk, az irodaszerektől a hajókig, az orvosi eszközöktől a moziig, a múzeumi berendezésektől az ipari gépekig. Minden területen megfelelő minőséggel, piacképes árral, és rugalmas szolgáltatásokkal állunk partnereink rendelkezésére.

2014-től bővítettük szolgáltatásunkat. Közbeszerzéseken induló partnereinknek segítünk az ajánlat elkészítésében, majd az eszközök beszerzésében, leszállításában, beüzemelésében. A teljes projektet menedzseljük.

Cégcsoportunk Kelet-Magyarországon, Hajdú-Bihar megyében kezdte tevékenységeit, a megyeszékhelyen, Debrecen városában. Gyorsan fejlődő dinamikus csapatunk hamarosan az ország egész területén alkalmazta a leggyakoribb tevékenységeinket.

Temékeink

Esettanulmány

A Harmónia 91 Kft. Magyarország egyik legnagyobb vadászbolt hálózata, 13 telephellyel rendelkező vállalkozás. Import, export tevékenysége lehetővé teszi számukra a kis és nagykereskedelmi értékesítést. Az 1 milliárd forintot meghaladó éves árbevétellel, több mint 50 foglalkoztatott számára biztosít megélhetést. Fő tevékenységük vadászati termékek kereskedelme, valamint az ehhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása.
A cég Magyarország egyik piacvezető szereplője, méretéből és tevékenységéből adódóan jelentős külföldi konkurenciával is fel kell vennie a versenyt. A cég Európa, és a világ legnagyobb fegyvergyártó cégeinek szerződött partnere. Az üzleti kapcsolatokban megjelenő modern, integrált megoldások, illetve a partnerek által favorizált komplex vállalt irányítási rendszerekhez való kapcsolódás alapkövetelménnyé vált az évek során, így szükséges volt egy olyan modern, a partnerek rendszereihez jól illeszkedő, de a cég méretének megfelelő vállalat irányítási rendszer bevezetése, amely az adminisztrációs terhek csökkentése mellett képes az üzleti folyamatok közvetlen nyomon követésére, prompt információk szolgáltatására, és a teljes áttekinthetőség biztosítására. A cég olyan informatikai megoldást keresett, amely egységes, és robusztus platformon képes a cég üzletmenetét támogatni. Határozott igény volt, az OnLine működés, az adatok azonnali megjelenése, és az aggregált kimutatások azonnali frissítése, így a felhasználók, illetve a vezetők gyakorlatilag percrekész információkkal rendelkeztek az üzleti információkról, legyen az ügyfélkapcsolat, készlet, pénzügyi, vagy logisztikai kérdés.

Számos külső adatforrás integrációjával megvalósítottuk, hogy minimális kézi adatbevitel mellett, az eredeti dokumentumok automatikus iktatásával mind a kontrolling tevékenységet, mind az esetleges rögzítési hibák javítását (és amennyiben szükséges eszkalációját, a kapcsolódó bizonylatok / folyamatok szükséges helyesbítését) gyorsan, és hatékonyan el lehessen végezni, akár az üzleti folyamat fennakadásának elkerülésével.
A több ezer -féle termék, köztük számos egyedi azonosítóval ellátott tétel nyilvántartása, és nyomon követése az integrált vonalkód alapú – mobil eszközöket használó – azonosítási technológiának köszönhetően nagyságrenddel kevesebb erőforrást igényelt a rendszer bevezetését követően.
A számviteli, és pénzügyi adatok azonnali rendelkezésre állása hatékonyabbá tette a pénzügyi tervezés, a Cash-Flow megfelelő kialakítását, így csökkentve a finanszírozási költségeket, és precízen tervezhetővé a pénzügyi teljesítéseket.
A komplex informatikai megoldás – mivel a legújabb technológiákat használja – a távoli felhasználók számára titkosított kapcsolatot garantál akár publikus hálózatokon való használat közben is, biztosítva ezzel mind az üzletmenet folytonosságát, mind az üzleti információk biztonságát.
Az integrált authentikációs, és authorizációs megoldás a kiemelt felhasználóknál kétfaktoros hitelesítéssel, és szerepkör alapú jogosultság kezeléssel biztosította, hogy minden felhasználó a munkájához szükséges minden adathoz kényelmesen, egypontos bejelentkezéssel hozzáférjen, azonban csak ahhoz, amire szüksége van. Ez az adat és információ biztonság – természetesen – a mobil eszközökön is ugyanúgy garantált, mint asztali környezetben.
A rendszer fejlesztése során kiemelt szempont volt a biztonság, nincsenek nyílt forráskódú modulok, és egyéb a támadók által megismerhető / tanulmányozható kódrészletek, a teljesen zárt technológia jelentősen csökkenti az informatikai támadások által jelentett kockázatot.