COMpose-IT Informatikai Kft.

COMpose-IT Informatikai Kft.

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Budapest

Cégbemutató

Cégünk 2003-ban alakult, akkor még Betéti Társaság formájában. Tulajdonosan két magyar állampolgár, a részesedésük a cégben 50-50%. A vállalkozás webalapú szoftverek fejlesztésével, egyedi szoftverek fejlesztésével, rendszergazdai tevékenységgel indult. A vállalkozás 2010-ben Kft-vé alakult. Ezt a folyamatos növekedést figyelembe véve és a Vevői, Szállítói bizalom erősítése miatt tartottuk indokolt lépésnek. A vállalkozás tuladjonosi szerkezetében nem állt be semmilyen változás, azóta is két magánszemély 50-50%-os tulajdonában áll. A vállalkozás alkalmazottainak száma 2008 óta folyamatosan bővül, jelenleg 5 alkalmazottja van. Az évek során a fejlesztőink fluktuációja gyakorlatilag 0 volt. Cégünk nyíregyházi székhellyel működik, irodánk Nyíregyházán, az Ér u. 9. szám alatt található. Ezentúl egy budapesti telephellyel is rendelkezünk, ahol egy kollega látja el az Ügyfeleink kiszolgálását. A fejlesztés döntő része azonban a nyíregyházi irodában zajlik, fiatal, tehetséges programozók, informatikai szakemberek keze munkáját dícsérve.
A cég fő profilja a web alapú szoftverfejlesztés. Készítünk weboldalakat, webáruházaka és egyedi igényeket kielégítő webes szoftvereket is. Ezalatt oylan web alapú rendszerekre kell gondolni, amik teljeskörű szogláltatásokat nyújtanak ügyfeleinknek. Ezek többnyire hosszú távú (akár több éves folyamatos fejlesztés) eredményei is lehetnek. Az egyik ilyen folyamatos projektünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület teljes intranetes vállalatirányítási rendszere, ami magában foglalja a pénzügyi tervezés modult, a HR modult, gépjárműnyilvántartást, belső „webshopot” és a szervezet weboldalait is. Emellett tavaly készült el Magyarországon először egy olyan web alapú belső ellenőrzést támogató szoftver, mely a belső ellenőrök munkáját hivatott segíteni. A revisionSOFT egy olyan komplett szoftver, melyet belső ellenőri instrukciók és a vonatkozó jogszabályok alapján készítettettünk el Ügyfelünk részére. Ezzel a belső ellenőrzési munka felkérésétől a mindenre kiterjedő jelentés elkészítéséig mindent a webes felületen képes a belső ellenőr elvégezni.
Az évek során több olyan weboldalt is készítettünk, mely rangos elismerésben részesült. A nyíregyházi 99,4SunshineFM rádió weboldala az Év Honlapja díjat nyerte el 2013-ban média kategóriában. Ugyanez a weboldal is része volt annak a komplex díjnak, melyet a rádió 2014 év végén nyert el az NMHH által létrehozott Rádiós Korrektúra 2014. versenyen, ahol a rádió
arculatát 2. Díjjal jutalmaztak. A tavalyi év során egy másik munkánk is elismerésben részesül, jelesül a www.webnover.hu portál, melyet a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület részére készítettünk, a 2014-es eFestival rendezvényen a „kiváló magyar tartalom” II. helyezettje lett.
2013-ban kezdtünk el egyik partnerünkkel egy több éves fejlesztésbe, ahol cégünk a szoftverfejlesztést végzi. Egy olyan piacképes eszközt hoztunk létre, mely távolsági buszokon nyújt szórakoztató médiatartalmakat az utasoknak saját okostelefonjukon, tabletjeiken keresztül. Az értékesítést ugyan a partnercég végzi, de a tavalyi év során kb. 200db eszköz került be nyugat-európai busztársaságok buszaiba. Az eszköz a 2014-es németországi turisztikai kiállításon 2. helyezett lett az Innovációs kategóriában.
Emellett folyamatosn fejlesztünk kisebb honlapokat, webáruházakat, valamint kompett rendszergazdai tevékenységet is végzünk kiemelt partnereink részére. Ilyenek például a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, Csősz-Platán Cégcsoport, Móricz Zsigmond Megyei és Városi Könyvtár. Cégünk egyre több és egyre nagyobb megbízást kap a tevékenységi körünk szinte mindegyikében. Célunk, hogy az elmúlt években látható folyamatos növekedést még inkább növelni tudjuk, és szeretnénk további szakembereket is alkalmazni. A tulajdonosok a vállalkozás eredményeit eddig minden évben arra fordították, hogy az IT területén oly gyorsan zajló fejlődéssel a fejlesztők is folyamatosan lépést tudjanak tartani, és a szükséges eszközöket, tudást rendelkezésére tudják bocsátani a fejlesztők részére.

Esettanulmány

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete. A szolgálat országosan tevékenykedik, jelenleg kb. 3-4000 fővel végzi mindennapi munkáját. A szolgálattal cégünk megalakulása óta folyamatosan üzleti kapcsolatban áll, főként rendszergazdai szolgáltatást és szoftverfejlesztét nyújtunk részére. A szolgálat tevékenysége nagyon szerteágazó, a saját mentőszolgálattól kezdve a hajléktalangondozáson keresztül a saját óvoda üzemeltetéséig. A szolgálatban kb. 1300 oylan dolgozó működk, aki valamilyen számítógépes rendszert használ a feladatai adminisztrálásához. Ennek a feladatnak az összefésülésére, egységesítésére írtak ki pályázatot, melyet cégünk nyert meg és valósított meg 2015. második felétől.
Egy olyan intaenetes, internet alapú rendszert kellett kifejlesztenünk, mely az alábbi modulokat tartalmazza:

1. Ingatlan-nyilvántartási és üzemeltetési rendszerek fejlesztése
Célunk olyan létesítménymenedzsment felület kialakítása, amely egyrészt összefoglalja a szociális intézményként szolgáló épületék energia és rezsiköltségének nyilvántartásait, alkalmas az energiafogyasztás felügyeletére és optimalizálására, valamint egyszerűsíti az intézményvezetők ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos feladatait, ezáltal hatékonyabbá teszi a szakmai munkát.

2. HR adminisztrációs rendszer tervezése és kidolgozása
Célunk olyan online adminisztrációs rendszer fejlesztése, amely a munkavállalókkal kapcsolatos információkat egységes online rendszerben tartja nyilván.

3. Komplex szakmai nyilvántartási rendszer
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat, mint szociális és gyermekvédelmi intézmények fenntartója szolgáltatásainak működtetése során többfajta hatósággal kerül kapcsolatba, akik mind végeznek valamilyen ellenőrző, adategyeztető, adatkérő tevékenységet.

4. Személyi nyilvántartás és iktatási rendszer fejlesztése
A Szeretetszolgálat személyi nyilvántartásában egyszerre kezeli a szervezet tagságának, önkénteseinek és munkavállalóinak adatait. A fejlesztés célja speciális autentikációjú, web alapú online rendszer fejlesztése, amely az adatok maximális védelme mellett lehetővé teszi a személyi nyilvántartásban szereplők adatainak kezelését, automatikus exportálását és lekérdezését a bérszámfejtés, a szakmai nyilvántartások, a HR nyilvántartás és a költségvetés tervezés részére.
Az elvégzett fejlesztés során egyszerűsödött, központodosott az adminisztárciós feladatok elvégzése. A megfelelő jogosultsági szinten dolgozó kollegák naprakész információkat tudank kinyerni a rendszerből, akár a pénzügyi gazdálkodásra vonatkozóan, vagy akár a személyi állomány tekintetében. A rendszer használatával az országos hálózat egységei könnyebben, és valós bázisadatokra támaszkodva tudnak következő évi költségvetést tervezni mind pénzügyi, mind személyi állomány tekintetében. Az intranetes rendszer internet alapú, így bármelyik kollega gyakorlatilag bárhonnan el tudja végeni adminisztárciós feladatait. Az elkészült rendszer moduláris felépítése és átjárhatósága miatt a Szolgálat azt tervezi, hogy az eddig más módon vezetett adminisztrációs munkáit is szeretné integrálni a rendszerbe (pl. gépjárműnyilvántartás vagy moniltelefonnyilvántartás).