TPC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

TPC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye

Cégbemutató

A TPC Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságot (rövid néven: TPC Kft.) 1997. november 16-án alakítottuk meg feleségemmel, és azóta is családi vállalkozásként üzemeltetjük.

1998-tól folyamatos fejlődés jellemezte cégünket egészen 2004-ig. Évről-évre újabb alkalmazottakat vettünk föl és folyamatosan bővítettük az árukészletet, valamint szolgáltatások körét. Különösen nagy figyelmet fordítunk azóta is a ügyfeleink kellékanyaggal (festékszalag, tintapatron, toner, irodai papíráru) történő ellátására.

1999-ben új, saját tulajdonú üzlethelyiségbe költöztünk, a Csiky Sándor utca 48-50. alá, ahol azóta is az ügyfelek rendelkezésére állunk. Az új üzletet is hamar kinőttük, és az épületben újabb helyiségeket bérlünk a szerviz és az irodai háttér részére.
A TPC három dolgozója sikeres vizsgát tett, melynek következtében elnyertük a Panasonic és Xerox irodatechnikai berendezések garanciális szervizének ellátását Heves megye területén, amit időközben már nem látunk el.
Ettől az évtől a cég jogosult a Krone által 20 év rendszergaranciát biztosító számítógép hálózatok építésére is. A megye területén ezekben az években több tucat számítástechnikai hálózat teljes kiépítését végeztük el a vevők megelégedésére.
Nagy hangsúlyt fordítunk a dolgozók képzésére. Folyamatosan támogatjuk tanfolyamokon, előadásokon való részvételt, vizsgák elvégzésének lehetőségét. Csak úgy tudjuk ügyfeleinket folyamatosan gyorsan és hatékonyan kiszolgálni, ha folyamatosan naprakész jól használható tudással rendelkeznek embereink.

2003-tól a Samsung irodatechnikai berendezéseinek (monitorok, nyomtatók, multifunkciós berendezések) garanciális és azon túli szervizelését is ellátjuk a megye egész területén.

2004-ben 15 alkalmazottat foglalkoztattunk az üzletben és a szervizben, valamint 4 gépjárművel láttuk el szerződéses partnereinknél vállalt karbantartási és rendszergazdai munkákat, kellékanyaggal történő ellátásukat.
Azóta elsősorban a gazdasági körülmények és a nagy mennyiségű konkurencia megjelenése miatt enyhe forgalom visszaesést tapasztalunk, ugyanakkor töretlen az igény a szolgáltatásaink iránt a cégek részéről. Aki velünk köt szerződést, nem csak egy rendszergazdát kap, hanem egy komplett csapatot, 5-6 szakember tudásával. Folyamatos kellékanyag ellátást is biztosítunk.
Újabb és újabb területeken próbáljuk fejleszteni cégünket. Így kezdtük közösségi épületek, elsősorban templomok hangosításának telepítését. 2008-tól a méltán híres BOSE cég hangtechnikai berendezéseit is forgalmazzuk. Üzletünkben kipróbálhatók a “Personal Audio” termékcsalád nagy része, fejhallgató, számítógépes hangrendszerek. Vállaljuk BOSE házimozi rendszerek igény szerinti telepítését is, legújabban pedig zenészek és zenekarok részére értékesítünk nagyszerű hangzású, könnyen szállítható hangrendszereket, továbbá vállaljuk rendezvények események hangosítását is.

Jelenleg 8 fővel látjuk el tevékenységünket, ebből 2 fő cégvezetés, 2 fő az értékesítési feladatokat végzi és 5 szervizes szakember javítja, üzemelteti a számítógépeket, irodatechnikai berendezéseket akár ügyfeleink telephelyén, ahova a kiszállást 4 gépjármű segítségével tudjuk megoldani.

Igyekszünk ügyfeleinknek mindig jó minőségű, lehetőleg a legoptimálisabb és költséghatékony megoldásokat szállítani.

Munkánk a számítástechnika, szenvedélyünk a hangtechnika.

Esettanulmány

Egyházhoz köthető intézmény
A tulajdonos a látogatóközpont kialakítására informatikai infrastruktúra kiépítését akarta, vezetékes és wi-fi hálózattal, szerverrel, kliensgépekkel, mobil eszközökkel valamint audio-vizuális eszközökkel. Valamint a látogató központ területén elhelyezkedő kávézó vendégeinek internetelérését volt szükséges biztosítani.
A látogatóközpont komplett informatikai hálózatának kialakítása mérésekkel alátámasztott jegyzőkönyvvel került átadásra. Az eszközök szoftveres kiszolgálásához rack szekrényben elhelyezett szervert alkalmaztunk megfelelő szünetmentes tápellátást biztosító eszközzel. A mobil eszközök (kiállításvezetők) mindig aktuális információval történő ellátása szintén a szerver és a kialakított stabil wi-fi hálózat feladata. Az audio-vizuális eszközök (nagy méretű LFD kijelzők érintő felülettel) központilag vezérelhető médiatartalmak megjelenítésére tettük alkalmassá. A látogatóközpont egész területén biztosítottuk az internet elérést.

A látogatóközpont kialakításával mind a tulajdonos mind a város anyagilag és kulturális szempontból profitál. Az ország minden tájáról valamint az országhatáron kívülről is folyamatos és nagyszámú a központ látogatottsága.

Weboldal: