InterJNet Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

InterJNet Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az InterJNet Számítástechnikai Kft. az abas vállalatirányítási rendszerek kizárólagos magyarországi forgalmazója. Az abas Business Suite egyedülálló konstrukció a piacon: testreszabása rugalmas, gyorsan és könnyen frissíthető, a világ bármely részén több telephelyen bevethető, jelenleg 27 nyelven érhető el. A cég tevékenységének előterében mindig a szoftver minősége áll, melyen a karlsruhei központ dolgozói és a magyar kollégák közösen dolgoznak nap mint nap. A cég ügyfelei azok a termelő, kereskedő és szolgáltató cégek, melyek vezetése felismerte a stratégia fontosságát a fejlődésben. Az abas Business Suite jövőképet kínál, és egy igazán szerethető vállalatirányítási rendszer. A társaság vezetése a rendszerépítési és -fenntartási tevékenységek színvonalának folyamatos emelése érdekében az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert alakított ki és működtet.
Esettanulmány
A Nemeskert Kft. Dontően paradicsom csomagolással (gyártás) és értékesítéssel foglalkozó cég.
Csongrád megyében, azon belül Sándorfalván működő családi tulajdonban lévő dinamikusan fejlődő kisvállalkozás. 2015-ben az éves nettó árbevétele 572 millió Ft, adózott eredménye 87 millió Ft volt. Ebben a szektorban kiélezett a piaci verseny, így a folyamatos fejlődésért elengedhetetlen volt egy ERP bevezetése. Számítógépes rendszereket már használtak, de ezek szigetalkalmazások voltak, amit teljesen egészében az abas ERP váltott ki.
Minden folyamatot PDA-n kezelnek. A paradicsom raklapon érkezik be, amit bevételeznek. Vevői rendelés alapján gyártási folyamatokat indítanak szintén PDA-n. Korábban nem tudták, hogy az alapanyag kitől érkezett meg, melyik késztermékbe épült be, melyik vevőnek lett kiszállítva. Így a körülményes adatfeldolgozás megnehezítette a mindennapi munkát. Nébih élelmiszer előírások miatt fontos a nyomon követés, amit ERP rendszer hiányában nem tudtak folyamatosan naprakészen tartani. Gyakran előfordult, hogy a pontatlan információáramlás következtében szállításkor megcsúsztak a határidővel.
Gyors alapanyag bevételezés: PDA-n keresztül történik az alapanyag bevételezése, egyszerre több raklap is bevételezhető, a mért raklap súlya alapján a program kiszámolja a beérkezett termék nettó súlyát, és az lesz bevételezve. Csökkent a hibák száma, a bevételezés során. Alapanyag készletnyilvántartása raklaponként, beszállításonként. Egy bevételezés során raklaponként új sarzsot generálunk, minden raklap ugyan azt a nyomon követési számot kapja meg. Egyszerű kezelés, gyors áttekintés a beérkezett anyagokról. Aktuális készletek pontos kimutatása. Raklaponkénti alapanyag kezelés érdekében a termelésvezető mindig tudja, hogy mennyi készlete van, illetve mennyi alapanyagot kell behozatni a rendelések fedezése érdekén. Az abas-ban felvett vevői rendelések alapján a rendszer automatikusan készít gyártási javaslatokat, ami azonnal megjelenik a PDA-kon, indítható a gyártási folyamat. A beszerzés, értékesítés, gyártás folyamatai teljes mértékben lekezelhetőek PDA-val. Erre azért volt szükség, mert a vevői rendelések teljesítése érdekében az üzemi munkát folyamatosan koordinálni kell, így nincs lehetőség arra, hogy a felelős személy a nap nagy részét az irodában töltse a folyamatok kezelése érdekében. Ezért volt segítség ebben a PDA eszköz, mert a folyamatok az üzem bármelyik részéről vezérelhetőek az abas-ban is.

Weboldal: