DYNTELL Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság

DYNTELL Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Dyntell azon cégek megbízható partnere, akik fejlődésüket tartósan szeretnék megőrizni olyan informatikai és gazdasági támogatás mellett, mely az igényeiket kielégíti és a céljaik elérését támogatja.
BI keretrendszerünk eszközöket és szabadságot biztosít Önnek ahhoz, hogy valóban testreszabott, értékes adatokat nyerjen ki rendszereiből, akár adattárház létrehozása nélkül is. Megoldásunk révén képes ellátni a közepes- és a nagyvállalati igényeket egyaránt. Szoftver infrastruktúra, tanácsadás és elemzés – mindez egy helyen.
Munkatársaink azon dolgoznak, hogy technológiában és gazdasági szaktudásban megelőzve másokat, szolgáltatásaink valódi, mérhető előnyt jelenthessenek.
Elérhetővé tesszük Ügyfeleink számára az adatvezérelt működést. Termékünk magyar fejlesztés, amely teljesen az alapoktól indul: magyar tanácsadók, magyar ügyféltámogatás, nemzetközi tapasztalattal – ezáltal könnyen, gyorsan és elérhető áron juthat a következő szintre adatai elemzésében és a profit maximalizálásában.

Esettanulmány

Tevékenységi kör: Fémszerkezet gyártása. Erősségeik közzé tartoznak a lemezvágás- alakítási hegesztési és CNC forgácsolás technológia. Az általuk gyártott bonyolult acélszerkezetek nagy pontosságú készre munkálása 6 db nagy munkaterű, horizontális elrendezésű CNC megmunkáló központon történik.
Két rendszert használtak a cégnél: egy könyvelőprogramot és egy ERP rendszert vállalatirányításra. A számlák berögzítésre kerültek csak fejösszeggel a könyvelőprogramba, ami később berögzítésre kerül az ERP rendszerbe is, de már főkönyvi számokra bontva.
Mivel ezeket kézzel verik fel, ezért benne van a félreütés veszélye és a valóságban igen komoly hibákat is eredményezett, pld önköltség számítás, cikkár meghatározás kapcsán.
Hó végén két embernek egy napja volt, míg a két rendszerből lekérve a számlákat összeegyeztették, hogy egyezik-e a könyvelő programba felvitt összeg az ERP rendszerrel szereplő szétbontott összeggel.
Ez havi 16-20 munkaórát vett igénybe közvetlenül és közvetetten hibás adatokkal dolgozott húsz részleg 1 hónapon át.
A megoldás egy adatbányászati eszköz volt, mely a két adatbázisban lévő adatokat egy felületre képes volt megjeleníteni ráadásul a nem egyezőségeket külön megjelölte a rendszer, így minimális munka volt a hó végi egyeztetés
Az adatbázisok összekapcsolásában a számlák referencia/számla számai adtak lehetőséget. Havi kb. 400 számla összesen nagyságrendileg 8-12.000 tételt jelentett havonta. Nem nehéz belátni, hogy ekkora mennyiségnél a legjobb jó szándék ellenére is akadhatnak hibák.
A felállított rendszer nem a hibák elkerülésében segített, hisz a struktúra az adminisztrációban nem változott a két sziget rendszer maradt továbbra is, hanem az adatok helyessége kapott egy kontrollt, ami a manuális figyelés helyett egy automata megoldás.