HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.

HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft. dinamikusan fejlődő, magyar alapítású és tulajdonú tanácsadó cég, mely több mint 10 éves múlttal rendelkezik. Legfőbb célunk, hogy Ügyfeleinknél feltárjuk a működésben rejlő rejtett tartalékokat és a tényleges ügyfélértéket szállító folyamatvagyont értékteremtő eszközként partnereink kezébe adjuk. Ügyfeleinknek olyan szolgáltatásokat kínálunk, amelyek cégre szabottan támogatják a szervezet működését, legyen szó akár a vállalat működési folyamatainak felméréséről és optimalizálásáról, vagy egyedileg fejlesztett, SharePoint alapú szoftverekről, mint amilyen a CRM, vagy a projektmenedzsmentet és csoportmunkát támogató PM Toolbox rendszer.

Szakembereink elkötelezettek a folyamatközpontú üzleti gondolkodás, a folyamatok állandó fejlesztése, az eredményközpontú folyamatmenedzsment és ezek legkorszerűbb informatikai támogatással való megvalósítása mellett.

Megalakulásunk óta mindig kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a piacot egy lépéssel megelőzve úttörők legyünk az új technológiák, trendek, módszertanok, eszközök bevezetésében és alkalmazásában. Ennek érdekében folyamatosan tanulunk, fejlesztjük tudásunkat és kutatjuk a külföldi legújabb trendeket, hogy ezt beépítve munkánkba tényleges versenyelőnyt jelentő szolgáltatást nyújthassunk Ügyfeleinknek.
Mindezt alátámasztandó, az elmúlt egy évtizedben közel száz külföldi konferencián és más szakmai rendezvényen vettünk részt, melynek pozitív hatása egyértelműen érezhető szakmai gondolkodásunkban, stratégiánkban, törekvéseinkben. Mindezen tudást adaptálva képesek vagyunk gyorsan és innovatívan reagálni az ügyféligényekre, számos esetben olyan ötletekkel, javaslatokkal, mellyel egyedülálló megoldást nyújtunk.

Folyamatfejlesztési projektjeinkben az elmúlt években olyan vezető szoftverekkel dolgozunk, melyek közül elmondható, hogy az egyiknek egész Magyarországon, de akár a Kelet-európai régióban is mi vagyunk a kiemelkedő szakértői, jelentős megoldási előnyt kínálva ezáltal Ügyfeleinknek hasonló profillal működő versenytársainkhoz képest.

Büszkén mondhatjuk el, hogy az elmúlt években Magyarország legnagyobb vállalatait támogattuk munkánkkal, a pénzintézetektől kezdve a gyógyszeripari, az állami intézményeken át gyártó-termelő és szolgáltató szektorban egyaránt.

Először az Európai, majd a tengerentúli (Egyesült Államok) piacra lépés és terjeszkedés is szerepet kapott stratégiánkban. Ennek érdekében jelentős partneri kapcsolatokat ápolunk a környező országokban működő olyan vállalatokkal, melyekről elmondható, hogy szakmai kompetenciáink tökéletesen kiegészítik egymást.

Esettanulmány

Ügyfelünk befektetésösztönzéssel és menedzsment-tanácsadással foglalkozó szervezet, melynek legfőbb feladata a hazánk számára legmeghatározóbb külföldi befektetési projektek megvalósítása. Ezen túlmenően szakmai rendezvényeken, képzéseken keresztül nyújt segítséget ügyfeleinek befektetési döntéseikben, testre szabott ajánlatokat dolgoz ki, valamint ismerteti az aktuális állami támogatási lehetőségeket.
Az intézmény működésében a közelmúltban bekövetkezett szervezeti átalakítások, illetve funkcionális változások elengedhetetlenné tették, hogy felmérjék, valamint újraszabályozzák belső működési folyamataikat. Ehhez egy olyan IT-eszközrendszerre van szükségük, amely hatékonyan támogatja a szervezeten belüli és kívüli működést egyaránt, alkalmazkodik a cég már meglévő IT-infrastruktúrájához, valamint minden alkalmazott számára érthető, könnyen kezelhető letisztult rendszerként működik, és a mindennapokban előforduló ügyfélkezelési problémákat gond nélkül megoldja.

Az Ügyfél legfontosabb elvárásai a rendszer bevezetésével szemben, hogy egy egységes rendszerben tudja kezelni az ügyfeleivel, partnereivel kapcsolatos aktivitásait.

Szervezeti vezetők elvárásai:
• Vállalat működési folyamatainak hatékonyságnövelése
• Költségkímélő IT-eszközrendszer bevezetése, amely támogatja a szervezeten belüli
és kívüli együttműködést
• A bevezetés a lehető legrövidebb átfutási idővel történjen
• A rendszer támogassa az egységes központi nyilvántartásokat, az ügyfélkezelést
• Kétnyelvű rendszer bevezetése
• Magyar nyelvű ügyfélszolgálat
• Minimum 130 fő felhasználó dolgozhasson benne napi szinten

Folyamat-automatizált ügyviteli támogató szoftver (CRM) bevezetése, egyedi fejlesztése

Az ügyfelünk igényeire szabott CRM rendszer fő célja, hogy egységes rendszerben támogassa az intézmény ügyfelei kapcsán végzett aktivitásokat, az ügyfelek előtörténete kapcsán átfogó képet tudjon nyújtani az adott ügyféllel kapcsolatos korábbi történésekről, illetve támogassa a projektek adminisztrációját. Emellett a rendszernek támogatást kell nyújtania a rendszerben lévő adatok különböző szempontok szerinti lekérdezhetőségében, illetve ezek exportálhatóságában. Ezáltal a CRM-rendszerbe azok az adatok kerülnek, melyek az egész szervezet számára fontosak, illetve szorosan kötődnek az ügyfelekkel történő kapcsolattartáshoz.

A kialakításra került rendszer fő funkciói:
• Accountok, kapcsolattartók, projektek, események, telephelyek adatainak tárolása
• Ügyfélkezelés nyomon követése
• E-mail, illetve dokumentumcsatolási lehetőség
• Hírlevél, meghívó küldése
• Riportok generálása

A CRM-rendszer bevezetésének fő elemei
• Az intézmény működésének megismerése, illetve a workshopok során a kialakítani kívánt rendszer részletes specifikálása
• A szoftver IT-követelményeinek megteremtése
• A szoftver telepítése és átadása tesztelésre
• Az átadást követően a megrendelő által jelzett esetleges hibák, hiányosságok kijavítása a tesztelési időszak tartama alatt folyamatos jelleggel
• A szoftver felhasználóinak oktatása
• A szoftver átadása a felhasználók számára