Trendency Online Zrt.

Trendency Online Zrt.

Nógrád megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Cégbemutató

A Trendency Online Zrt.-t 2011-ben alapítottuk azzal a céllal, hogy olyan kompetencia központot hozzunk létre, amelyen keresztül partnereinknek a szoftverfejlesztés főbb területein felmerülő igényeire minél magasabb szintű megoldásokat tudunk kínálni.
A vállalaton belül kialakítottunk egy belső fejlesztési üzletágat, amely egyedi szoftverfejlesztési projekteket visz végig a tervezéstől egészen az üzemeltetésig. Ehhez kialakítottunk egy projekt csapatot, ahol vezető fejlesztő irányításával és projekt menedzserek koordinálásával dolgozunk a projekteken.
Megbízóink igényeihez igazodva, szoftverfejlesztési kapacitásainkat outsourcing szolgáltatásunkon keresztül ügyfeleink telephelyén is biztosítani tudjuk. Több munkatársunk dolgozik megbízóink projektjein, külföldön (Ausztriában és Németországban) is.
Vállalatunk számára fontos cél a nemzetközi piacokon való megjelenés. Ennek támogatására 2012-ben megalapítottuk londoni leányvállalatunkat, képviseletet nyitottunk Münchenben.

Temékeink

Esettanulmány

4 milliárd Ft-os árbevétellel rendelkező, a hazai piac egyik meghatározó képviselője gépjármű kiegészítők forgalmazásában. A cég több telephellyel rendelkezik magyarországon, alkalmazottainak száma 50 fő felett van.
A vállalat legfőbb értékesítési csatornája az internetes áruházon keresztül történő értékesítés, amelyet jelentős mértékű online marketing kampányokkal támogatott. Az üzleti probléma az volt, hogy az internetes áruház elavult technológiai szinten állt, és az online marketing kampány nem volt hatékony. A webáruház forgalma folyamatosan csökkent, a látogatók egyre kevesebb vásárlást bonyolítottak. Az online marketing kampány hatékonysága jelentősen csökkent, csökkenő látogatás szám mellett a vásárlások száma is csökkent, amellett, hogy a cég komoly összegeket költött kampány szervezésre havi szinten.
Javaslatunk alapján átvettük az online marketing kampányok szervezését, amelynek köszönhetően a vásárlások száma egy 6 hónapos cikluson belül előszőr elérte a hatékonyság csökkenés előtti szintet, majd ahhoz a szinthez képest is, további 27%-al emelkedett. Emellett ezen időszak alatt elértük, hogy a marketing kampányra költött összegek a hatékonyság javulás ellenére nem növekedtek. Szintén a javaslatunk alapján megújítottuk a webáruházat, új az aktuális trendeknek megfelelő design kialakítással. Ez jelentősen javította a cégről alkotott pozítiv képet a piacon és hozzájárult az értékesítési eredmények növeléséhez.