DeXeF Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

DeXeF Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk, a Dexef Kft., többéves reklámgrafikai és dekorációs tapasztalattal 2001. augusztusában alakult. Mára komplex grafikai- nyomdai- és informatikai- és oktatási szolgáltatásokat nyújtó vállalattá fejlődtünk, melyben képzett és tevékenységükben jártas szakemberek dolgoznak együtt a sikerért.

Esettanulmány

Az Imperial Group Ingatlanforgalmazó és Szakértő Kft. tíz éves értékesítői, több éves ingatlanszakértői és ingatlanforgalmazói tapasztalattal a háta mögött 2009 januárjával nyitotta meg elsőként miskolci irodáját azzal a nem titkolt szándékkal, hogy egy új generációt hozzon létre a minőségi ingatlanforgalmazás területén és hosszútávon meghatározó szereplőjévé váljon ennek a szolgáltatói piacnak.

Szolgáltatások: Ingatlanközvetítés, Ingatlan felvásárlás- Adósságrendezés, Ingatlan értékbecslés, Hitelügyintézés, Energetikai tanúsítvány, Ingatlankezelés, Biztosítás, Hőtérkép készítés, Jogi tanácsadás
Az ügyfél rendelkezett egy korábbi honlappal, ami nem elégítette ki az átálláskor aktuális esztétikai és funkcionális követelményeknek. Cégünket felkereste és az indító tanácsadáson szembesült azzal, hogy a weboldal tartalmi kezelése során feltöltött adatokat cégünk rendszere segítségével nyilvántartásként is használhatná. A korábbi weboldal kizárólag egyirányú kommunikációra (hirdetés megjelenítés) volt alkalmas. Az ingatlannyilvántartás kizárólag hagyományos irodai alkalmazások segítségével történt.
A megbeszélések eredményeképp, a weboldalon felül megrendelt egy háttérrendszert is, ami a cég teljes ingatlanprofilját kezeli, naplózási és kommunikációs szolgáltatásokkal kiegészítve. A rendszer részeként csoportmunka támogató modulok, levelezés, hírlevél szolgáltatás, statisztikai alrendszer is kialakításra került.
A rendszer alkalmas egy franchise jellegű üzleti modell ellátására és jelenleg is több mint 10 üzletkötő napi munkáját könnyíti meg. A belső adatkezelésnek köszönhetően az alkalmazottak hozzáférnek, akár az okostelefonjaikról is, a rendszerben tárolt adatokhoz, megjegyzésekhez, belső információkhoz.