VNM Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

VNM Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A VNM Zrt szakemberei 2006 óta folyamatosan fejlesztenek, és üzemeltetnek informatikai rendszereket:
saját fejlesztésű telefonközpontokat,
távközlési szoftvereket és hardvereket,
CallCentereket,
tűzfalakat,
vállalatirányítási rendszereket,
CRM rendszereket,
WEB áruházakat
és egyéb egyedi igények szerinti alkalmazásokat.
Saját infrastruktúrával, NMHH hírközlési engedéllyel rendelkező vezetékes távközlési szolgáltatók vagyunk. Üzleti ügyfeleknek nyújtunk vezetékes telefonszolgáltatást.
Vállalatirányítási üzletágunk is jelentős referenciákkal bír, saját fejlesztésű ügyviteli megoldásainkat számtalan magyar közép- és nagyvállalat használja,napi szintű támogatásunk mellett.
Fejlesztőink tudásukat nagy teherbírású CallCentereken, vállalatirányítási rendszereken bizonyították.
Mint integrátor a fejlesztés- és üzemeltetés mellett komplex informatikai rendszerek tervezésével és kivitelezésével, eszközök forgalmazásával, közvetített és menedzselt szolgáltatások biztosításával is foglalkozunk.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk piacvezető a hazai sportruházat kereskedelem területén. Nagykereskedőként közel ezer viszonteladót, kiskereskedőt szolgál ki országszerte. Emellett a cégcsoport több, saját franchise üzletet, kiskereskedelmi márkaboltot üzemeltet. A szoftver bevezetését megelőző évet 1,3 milliárd forintos árbevétellel zárták.
A megrendelések rögzítése, kezelése rengeteg emberi erőforrást igényelt, kezelésük problémákat okozott. Szintén problémát okozott, hogy a rendelések kiszedése a raktárból nehézkes, szoftveresen rosszul támogatott volt. Így a kiszolgálói kapacitás jelentős korlátját képezte a cég növekedésének.
E mellet problémát jelentett a vevői kintlévőségek nyilvántartása, kezelése. Jelentős kintlévőségek halmozódtak fel. Szintén problémát jelentett a nagy mennyiségű cikk kezelése, a rendszerben több mint egymillió vonalkód fordul meg egy évben. A korábban használt szoftvereik nagyon lassan kezelték ezt a mennyiségű adatok.
A megrendelések kezelésére egy integrált, nagykereskedelmi webáruházat vezettünk be, melyet teljesen cégre szabva készítettünk el. A rendszerbe berögzítésre kerülnek a telefonon és e-mailben érkező rendelések is, de a bevezetés utáni néhány hónapban a vevők döntő többsége, már a webáruházban adja le rendelését.
A folyamat szintű integrációnak köszönhetően a dolgozók a teljes rendelés kezelés, kiszolgálás, szállítás, számlázás folyamatot egyetlen integrált felületen kezelhetik.
Az optimalizált kiszedési utasításoknak, a logisztikai rendszer sebességének, az automatizált csomagcímke készítésnek köszönhetően a kiszolgálás jelentősen felgyorsult, a rendelések átadása a futárszolgálatnak jellemzően 24 órán belül megtörténik.
A Modulus ERP rendszer segítségével a pénzügyi terület is átláthatóvá vált. Pontos információk biztosítottak a kintlévőségekről. Hitelkeretek kezelése került bevezetésre, így a vevők nem halmozhatnak fel jelentős kintlévőséget. Az automatikus késedelmi kamat felszámításának köszönhetően jelentősen nőtt a fizetési fegyelem. Többek között a fenti megoldásoknak köszönhetően a cég a bevezetés évében 38%-os, a következő évben pedig további 21%-os árbevétel növekedésre volt képes.

Weboldal: