DBI Szoftver Kft.

DBI Szoftver Kft.

Hajdú-Bihar megye

Cégbemutató

Honlapkészítéssel és online marketinggel foglalkozunk, többek között Facebook kampányokkal illetve Google AdWords kampányokkal, ez utóbbihoz kapcsolódóan Google Partner minősítéssel rendelkezünk. Harmadik láb a marketing területén a SEO (keresőoptimalizálás). Az internet nagyhatalom, mi ennek a zeg-zugos ösvényein szeretnénk a vállalkozások idegenvezetői lenni.

Honlapkészítés: saját honlapmotorral rendelkezünk, nem használunk nyílt forráskódú rendszereket. Reszponzív üzleti honlapokat és webshopokat készítünk.

Miben vagyunk mások?
Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk, egy kézben tarthatja a honlapkészítést, a honlapszövegírást, a tárhely és domain biztosítást, az online marketinget és a SEO-t. Hitvallásunk: mindent egy kézben, hiszen így a fogaskerekek pontosan a helyükre lesznek illesztve és a gépezet azt fogja hozni, amit ön elvár tőle.

Mi a partnerségben hiszünk, meghallgatni, megérteni a másik problémáját, és arra adva egyéni megoldásokat, a klóngyárak helyett.

Temékeink

Esettanulmány

Hajdú-Bihar megyében, 2 üzlettel és egy webshoppal rendelkező minőségi karórák (svájci, német, japán) értékesítésével foglalkozó kiskereskedelmi vállalkozás keresett meg minket, hogy szeretné a webshop forgalmát megmozdítani, mert elégedetlen vele.
A webshop nem volt teljes mértékben felhasználóbarát. A rendelések száma elenyésző volt, bár be-be esett egy-egy nagyobb értékű rendelés, de nem volt mögötte koncepció, nem volt stratégia. Véletlenszerű volt. Offline hirdetések és egyéb a webshop esetében kevésbé mérhető hirdetések hatására volt egy elenyésző forgalom. Éves 7 millió forintos bevételt produkált a webshop.
Az első fél évben, miközben elindítottuk a Google AdWords kampányokat, több tucat javaslattatot tettünk, amit a látogatók honlapon töltött viselkedéséből leszűrve javított a webshop eredményein.
Megállaptíhattuk, hogy a látogatók nem értenek az órákhoz, és a 6.000 óra között elvesznek. El kell őket igazítani az órák világában, női/férfi (néha ennek a felismerése is gondot okozott), sportos, elegáns, prémium, elit, szabadidős, extrém sportos, hegymászós, katonai, stb. Készült néhány landing pade, ahova a látogatókat irányítottuk, ott kaptak egy kis útbaigazítást, és máris magabiztosabban választottak az órák közül. Emellett beindult a Google AdWords, aminek a hatására nagy számú, potenciális látogatót irányítottunk az oldalra, és az új struktúrában a webshop forgalma rohamosan emelkedett. Az első év végén csak december hónapban hoztuk az előző egész éves bevételt, következő évben pedig megnégyszereztük a webshop bevételét. A második év decemberében 12 milliós forgalmat bonyolított a webshop. 2016-ban 100 milliós forgalmat hoztunk a webshopnak.