IRODABERENDEZÉS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

IRODABERENDEZÉS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az „IRODABERENDEZÉS” Kft. 1996-ban alakult vállalkozás, melynek fő tevékenységi köre a bútor, világítási eszköz, egyéb háztartási cikk kereskedelme. A vállalkozás életében 2010-ben tulajdonosváltás történt, de a cég jelenleg is 100%-ban magánszemély tulajdonos kezében van. A cég székhelye Kecskemét, azonban tevékenységét országos szinten végzi. A vállalkozás árbevételének összetétele 2010 óta relevánsan megváltozott. Árbevételének egy kisebb, egyre csökkenő része az eredeti tevékenységből érkezik, míg jelentősebb része információ-technológiai szaktanácsadásból, web alapú szoftverfejlesztési szolgáltatásból, digitális irodagépek, légi felvételt biztosító gépek köré szakosodott szolgáltatás nyújtásából, nyomdai gépek gyorsnyomdai jellegű szolgáltatásából származik. Az üzletágak összehangolt működésével sikerült az elmúlt évek során egy kiegyensúlyozott, folyamatos eredményképességű céget menedzselni.

Esettanulmány

Győr-Moson-Sopron megyei, 2002-ben családi vállalkozásként megalakult cég, mely a térségben jelentős szereppel bír az autóipari alkatrészeket gyártó- és beszállítók piacán. A cég több száz viszonteladóval tartja a kapcsolatot, melyből a napi szintű kapcsolattartás közel 300 partnerrel történik meg. Ezen ügyfélkort a cég jelenleg a 22 fő alkalmazottjával kezeli és koordinálja a feladatokat a mindennapokban. A vállalkozás vevői körét tekintve fellelhető valamennyi kiskereskedő, számos kisebb végfelhasználó, illetve magánszemélyek is. A társaság jelentős szerepet játszik a hazai gazdaságban a kkv szektor tagjaként.
Az esettanulmányban szereplő vállalkozás mindössze csak számlázó programot használ, azonban a saját ügymenete eredményessége érdekében, valamint a piacon való versenyképessége fenntartása céljából egy olyan webáruház létrehozását kezdeményezte, mely össze van kapcsolva egy átfogó, komplex, minden folyamatra kiterjedő vállalatirányítási rendszer összes moduljával, melynek köszönhetően a cég szinte minden problémáját tudja kezelni és biztosítani tudja vállalkozásának alapvető működését.
A vállalkozás működési folyamataiba az alábbi célterületeket érintően került bevezetésre vállalatirányítási rendszer:
- pénzügyi, számviteli terület
- beszerzési, logisztikai terület
- vállalati CRM, értékesítés terület
- gyártási terület
- humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
- kontrolling és döntéstámogatás
- elektronikus iratkezelési megoldás
- internetes értékesítés (vállalati webáruház)
A vállalatirányítási rendszer és a hozzá kapcsolódó vállalati webáruház segítségével optimalizálásra kerültek a cég belső folyamatai a munkaerő-ráfordítások, a raktárkészletek, ennek következtében évről évre kimutatható megtakarítások jelentkeznek, melyek tovább erősítik a kft. fejlődési lehetőségeit. Gyakorlatilag az összes folyamatra kiterjedő szabályozott működtetési és ellenőrzési rendszer került kiépítése, az ehhez kapcsolódó személyi kompetenciák, döntési jogkörök pontosan meg lettek határozva és a szükséges információs hátteret is megteremtették.