DOCCA OutSource IT Kft.

DOCCA OutSource IT Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

2000. óta IT üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk, és vállalatirányítási, feladatkezelő-rendszer bevezetését végezzük. Rendszeresen dolgozunk multinacionális cégek magyarországi projektjein, főleg brit, holland, amerikai és svájci központi IT-vel, német, svájci, finn, olasz, holland, amerikai, angol, lengyel, román, japán, francia partnerekkel. Nemzetközi helpdesk csoporttal rendelkezünk. Munkánk minőségét külső auditok mérik. Cégünkben erős a Google Suite irányzat is, szakembereink rutinosan viszik a Google Cloud Platfom (GCP) szerver migrációkat. Google Cloud Partnercég vagyunk. Feladatkezelő és vállalatirányítási rendszerünket számos partnerünknél vezettük be. Több mint 600 szervert, ezres nagyságrendű felhasználói számítógépet, több mint 170 cégpartnert és szervezetet üzemeltetünk, támogatunk. Teljes körű ügykezeléssel és a mögötte lévő ügykezelő-rendszerrel dolgozunk.

Esettanulmány

A Modern Home Kft. a lakossági házak kivitelezésével foglalkozik, főként Kecskemét és Budapest körzetében. A kivitelezéshez szükséges minden ágazat számos szakemberével dolgozik, egy időben közel kilencven projektet kézben tartva. A cég forgalma 1,5 milliárd forint.
Az egyidőben zajló kivitelezési munkák szakemberei, illetve az irodai dolgozók közti kommunikáció és kooperáció nem volt kellően dokumentált, a számos feladat nyilvántartása, (beszerzés, engedélyeztetés, tervrajzok elérése, stb) kereszteződése, prioritása, változása nehezen volt követhető. A projektek átbeszélése nehézkes volt, ami idő és energiaigényes plusz feladatokat jelentett, mely az értékes termelési időből vett el.
A Dox interneten használható feladat nyomonkövető- és csoportmunka rendszerrel a cég összes munkatársa (bármelyik építkezésen is legyen éppen) villámgyorsan értesül minden olyan új feladatról, vagy annak bármilyen változásáról, melyben Ő maga érdekelt. A szoftver egyszerre foglalja magában a dokumentumkezelést, feladat és folyamatkezelést és a levelezést. Mindezzel egy teljes projekt részre bontott alfeladatait nemcsak adott kollégához lehet rendelni, hanem annak prioritását, határidejét, sőt a teljes projekt előrehaladását is látni lehet. Jelenleg kilencven egyidejű építkezés nyomonkövetése folyik a rendszerben, a cégműködés és kontrolling hatékonyabbá vált, a vezetőség azonnali tényadatokhoz jut, ami alapján villámgyors és megalapozott döntéseket hozhatnak.