Woodpecker Software Kft.

Woodpecker Software Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Vállalatirányítási megoldásokat nyújtunk a KKV-szektor számára, különlegességünk, hogy a modulokból álló integrált rendszert ötvözzük az egyedi fejlesztés szabadságával és hatékonyságával. Ennek köszönhető, hogy rendszereink az elején és később is jól illeszkednek a cég igényeihez. A Woodpecker bevezetését üzleti és technikai szakértőkből összeállított csapatok végzik, a technikai megvalósítás éppen úgy feladatuk, mint a cég üzleti céljainak, folyamatainak, problémáinak megértése, és ezekre megoldások nyújtása.

További előnyök:

A sikeres bevezetés nagyobb biztonsága.
Pontosabb illeszkedés következményeként hatékonyabb eszköz a munkavégzésben.
Monoton, erőforrást igénylő munkák nagyobb mértékű kiváltása.
Hatékonyabb vezetői kimutatások.
Szebb céges anyagok.
Versenyelőnyt jelentő ötletek és megoldások is beleépíthetők a rendszerbe.
Hatékonyabb workflow-k.
Kisebb össz bekerülési költség, a rendszer képes a jövőben is követni a cég változásait.
Szigorú és rugalmas üzleti folyamatok szükség szerint.
Tetszőleges számú felhasználó.
Nincsenek licensz díjak.
Kis hardver igény.

Esettanulmány

mélyépítés - fuvarozás
A folyamatos működésüket nehezítő körülmények:

A szerteágazó feladatok, a mind több projekt és helyszín között egyre nehezebbé vált a tisztánlátás a cég vezetői számára.

Problémát jelentett a költségek és a bevételek napi szintű követése, összevetése az eredeti tervekkel.

A gépek és az eszközök napi logisztikájának megtervezése, illetve a projekt helyszínekre került és onnan elhozott különböző anyagok és hulladékok követése is fejtörést okozott.

Nehézkes volt a különböző költségek jóváhagyási folyamata, illetve sok munkát igényeltek az utókalkulációk, kontrolling kimutatások, elemzések.
Figyelembe véve a cég helyzetét, működését és emberállományát, a létrehozott vállalatirányítási rendszer többek között a következő területeken nyújt segítséget a napi munkában:

alvállalkozói és ügyfél szerződésekből projekt bevétel és költség tervek készítése

napi jelentések, fuvar- és szállítólevelek, gépnaplók kezelése és felkönyvelése költség oldalon, alvállalkozókra is

szerződések, szerződés módosítások, TIG-ek kezelése és generálása

projektekhez kapcsolódó dokumentumok könnyű visszakereshetősége

projekthelyszínekre került eszközök és anyagok követése

eszközök szervizelésének és költségeinek részletes követése

dolgozók, gépek napi beosztása

kiadások jóváhagyása, utalási csomagok kezelése banki terminállal

kompenzációk kezelése, EWC kimutatások, áfa és cashflow tervek

projekt, gépi, költséghely és egyéb kontrolling kimutatások