Itjump Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Itjump Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ItJump Kft. 2012-ben induló vállalkozás, amely a fizetésképtelenségi eljárásokhoz kapcsolódó szoftvermegoldással lépett be a piacra. Cégünk napjainkban már nem csupán a fizetésképtelenségi eljárásokat lefolytató vállalkozások szoftver hátterét biztosítja, hanem valamennyi kis- és középvállalkozás számára nyújt vállalatirányítási rendszert. A több, mint 4 éves múltra visszatekintő vállalkozásunk a közel 132 felszámoló szervezetet számláló szakmában több mint 54 felszámoló szervezet számára nyújt a fizetésképtelenségi eljárások adminisztrációjához integrált informatikai támogatást.
Bár a cég székhelye Szombathelyen van, de az programozó kollégák a budapesti fióktelepen dolgoznak.
A szolgáltatás országos lefedettséggel rendelkezik, a szoftver ill. a kapcsolódó üzemeltetési szolgáltatásaink, felhasználói támogatásunk, ügyfélszolgálatunk igénybevételéhez kizárólag internet kapcsolattal szükséges rendelkeznie a meglévő ill. a leendő ügyfeleknek.

Esettanulmány

Budapesti felszámoló szervezet, melynek alkalmazotti lészáma 12 fő.
A cég vezetése a Foki rendszer bevezetése előtt a következő problémákkal nézett szembe:

- nem volt megoldott a beérkező és kimenő levelek kezelése
- nem volt megoldott az elektronikus dokumentumok kezelése
- nem volt megoldott a napi munka során az észrevételek rögzítése
- átláthatatlan volt a kollégák napi teendőinek listája
- az excel táblában történő rögzítés, üzleti tervezés és cash flow tervezés komoly kihívásokat jelentett a cég felső vezetői számára

A Foki rendszer bevezetését követően:

- megoldódott a beérkező és a kimenő levelek iktatásainak kezelése, a kapott és küldött levelek csatolásának kezelése
- a rendszer lehetőséget biztosít a napi munka során keletkező elektronikus dokumentumok rögzítésére
- a napi munka során tetszőleges számú feljegyzés rögzíthető, így elkerülhetővé vált a postit-ek használata
- egy komplex workflow jellegű feladat nyilvántartó megoldás került kialakításra
- tetszőleges időtartamra vonatkozó vezetői riportok kérhetők le