Master Partner Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Master Partner Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Somogy megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Cégünk közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az informatika területén. Az elmúlt évek során a szakma folyamatosan változik és fejlődik. Kollégáink és a cég számára kiemelkedően fontos, hogy napi szinten fejlesszék tudásukat és bővítsék ismereteiket.
2017 fontos dátum a Master Partner életében, mert nem csak a cég arculata újult meg, hanem szolgáltatásainkat körét is bővítettük, hogy lépést tartsunk a legújabb informatikai trendekkel. Fontos számunkra, hogy cégünk az ügyfeleinek munkáját és életét, fejlődő szakmai tudásával tegye hatékonyabbá. Weboldalunkon keresztül ismerje meg szolgáltatásainkat és kérdéseivel forduljon bátran kollégáinkhoz online vagy személyesen boltunkban.

Esettanulmány

A cég piacvezető informatikai cég a Nyugat-Dunántúli régióban. Széleskörű tevékenységi körrel rendelkezik a termék értékesítéstől egészen az üzleti tanácsadásig. Céljuk, hogy lépést tartsanak a folyamatosan fejlődő trendekkel és segítsék ügyfeleiket a digitalizáció lehetőségeit kihasználni. Jelenleg 14 munkavállaló dolgozik a cégnél, hogy a korábban említett széles tevékenységi körben stabilan tudjanak szolgáltatni ügyfeleiknek. A célcsoportjuk a lakossági és céges ügyfelek egyaránt. Ügyfélkörük tevékenységi köre széles skálán mozog: ügyvédi iroda, termelő cégek, iskolák stb.
A cég életében egyre nagyobb kihívást okozott a különböző divíziók közötti kommunikáció. Különösen igaz ez azokra a kollégákra, akik folyamatosan külső helyszíneken dolgoznak. Problémák voltak a telefonos kommunikációval, hiszen a másik kolléga lehet éppen egy szerviz munka közepén volt vagy ügyfélnél értékesített. Ilyenkor a keresett munkatárs kizökkent a feladatából, illetve nem tudott kellő körültekintéssel információt adni az érdeklődő kollégának. Elsődleges megoldásként a dolgozók elkezdtek egymás között önkényesen applikációkat használni. Idővel ez további problémákat okozott, hiszen nem volt nyomon követhető ki hol kereste a másikat. Ezek a nem hatékony kommunikációs folyamatok kihatottak az átfutási időkre és az ügyfélkiszolgálás minőségére vagyis az ügyfelelégedettségre.
A cégben végül a Microsoft Teams alkalmazás került bevezetésre. Egy jól felépített szervezeti struktúra lett lemodellezve az alkalmazásban. A megfelelő csoportok kialakításának köszönhetően a kollégák csak azokról a feladatokról értesülnek, ami őket is érinti. Egyes projektek esetén külön csoportok hozhatóak létre, ahova akár külső együttműködő partnereket is be lehet vonni. Ez számos fölösleges telefont és e-mail-t spórol meg mind a két fél számára. A hatékonyabb kommunikációnak és rendelkezésre álló információnak köszönhetően magasabb szintű lett az ügyfelek kiszolgálása és ennek következtében elégedettségük is. A cégben dolgozó kollégáknak kb. 45%-kkal csökkent a napi telefonhívása. Az üzenetek elolvasását két feladat elvégzése között is el tudják végezni. Így csökkent a frusztráció és a kérdező fél is minőségi választ kap. Az üzeneteket lehet priorizálni, ha sürgős lenne a munkatárs válasza. Az alkalmazás továbbá lehetővé teszi a dokumentumok egy helyen történő kezelését és külső applikációk integrálását, ami további hozzáadott érték a cég életében. A bevezetés a vírushelyzet előtt elkészült, ezért az otthoni munkavégzésben és partnerekkel való kapcsolattartásban is sokat segített.