M2M Services Kft.

M2M Services Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk az M2M Services Kft. 2011 óta működő, folyamatosan fejlődő vállalkozás (jogelődje a Toner World Kft.), melynek keretében közlekedés informatikai tevékenységet végzünk. Az elmúlt 5 évben Társaságunk töretlenül fejlődve, mára stabil szakmai alapokon nyugvó, széles körű termék- és szolgáltatási palettával bíró céggé formálódott. A kezdetek után a változó igényekre reagálva szerviz tevékenységgel bővült szolgáltatásaink köre. Ügyfeleink számára mind az IT eszközök, mind a szolgáltatások terén kiemelkedőt kívánunk nyújtani, megtalálni a számukra legtökéletesebb megoldásokat. Mivel céljaink között hosszú távon vállalkozásunk fejlődése szerepel, mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelőinket kedvező vállalási árainkkal, munkánk minőségével, a határidők betartásával, teljes körű kiszolgálással tartsuk meg.

Esettanulmány

A Ferencvárosi Intézmény Üzemeltetési Központ gondoskodik a Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzata működtetési kötelezettségi körébe tartozó oktatási-, nevelési funkciót ellátó köznevelési intézmények működtetési feladatainak ellátásáról.
A FIÜK működtetési feladata a IX. kerületi oktatási és nevelési intézmények fűtés rendszereinek működtetése, karbantartása. A kazánok üzemeltetése folyamatosan 1 fő teljes munkaidejű fűtő foglalkoztatását indokolta. A fűtő napi tevékenységei közé tartozott, a FIÜK fennhatósága alá tartozó intézmények (iskolák, óvodák, bölcsődék, színház, művelődési központ) kazánjainak és melegvíz ellátó rendszereinek rendszeres - naponta többszöri - ellenőrzése. Fűtési szezonban a gázkazánok folyamatos jelenlétet igényeltek. Egyidejűleg, több helyen történt időszakos leállás a fűtő számára kiemelt feladatot adott, mert az intézmények a IX. kerület több pontján, elszórtan helyezkedtek el. A kazánház helyéből és kialakításából adódóan csak a meglévő elektromos hálózatot használtuk, IT hálózat kialakítására nincs mód.
Megoldandó feladat: területileg elkülönülő kazánházakban a fűtés, használati meleg víz, gáz,online felügyelete ellenőrizhető, naplózható, visszakereshető módon.


- 17 db kazánház felszerelése szenzorokkal (víz-, gáznyomás, termosztátok) és bekötése a távfelügyeleti rendszerbe.
- Online felület kialakítása a dedikált felhasználóknak (kazánfűtő, műszaki vezető)
- Riasztási séma kialakítása, tesztelés
A felszerelt szenzorok és átjelző berendezések éles üzemi átadása után a fűtőnek csak a problémás helyre kell mennie, nem kell minden nap többször végigjárni az összes felügyelt helyét. A fűtőnek már csak készenléti díjat, hiba esetére pedig átalány díjat fizetnek.
Ezen szolgáltatási csomag bevezetésével a FIÜK üzemeltetési díjat tudott csökkenteni és bevételét növelte.