SMARTFRONT Kft.

SMARTFRONT Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A SMARTFRONT Kft. 2011-ben alakult, innovatív, platform-független SMART keretrendszerre alapuló web alapú üzleti megoldások fejlesztésére.
Célunk elsősorban a kereskedelemben, szolgáltató és logisztikai iparágban működő vállalatok támogatása. Ezen kívül előremutató megoldásokkal rendelkezünk projekt alapon működő cégek számára is. Cégünk folyamatos tudatos építkezésének köszönhetően az elmúlt években számos sikeres projektet tudhatunk a hátunk mögött.
Tapasztalatunk a fejlesztési, technológiai, az ergonómiai kérdések mellett a sikeres bevezetéshez szükséges szervezési, projektvezetési know-how-ra is kiterjed.

SMART Business Platform Keretrendszer bemutatása
Alkalmazásainkat, fejlesztéseinket saját rugalmas, moduláris felépítést támogató keretrendszerünk, a SMART Business Platform segítségével készítjük, melyet a cég megalapítása óta folyamatosan fejlesztünk. A keretrendszer lehetővé teszi a gyors, rugalmas, középvállalatok számára is megfizethető testreszabhatóságot, valamint a nagyvállalati környezetben elvárt robusztus és skálázható működést.
A keretrendszerünk rugalmasságának köszönhetően ügyfeleink számára mindig egyedi kialakítású, testre szabott megoldásokat tudunk szállítani.

Esettanulmány

Több telephelyen üzemelő, komplex kis- és nagykereskedelmi tevékenységet végző partnerünk számára végeztük el a integrált rendszerünk testre szabott bevezetését.
A cég több boltot, nagykereskedelmi egységet és webshopot üzemeltető prémium élelmiszer kereskedelmi cég.


A fő kihívások:
- A kiskereskedelmi egységek (boltok),több háttérraktár kezelése, nagykereskedelmi raktár, webshop értékesítés támogatása.
- Készletkezelési folyamatok optimalizációja.
- A hatékony munkavégzés támogatása és a naprakész riportok biztosítása
- Fontos elvárás a magas rendelkezésre állás, folyamatos üzletmenet biztosítása



A sokféle eszközön elérhető (tabletek, vonalkód olvasó kézieszköz, ipari érintőképernyős felületek, laptopok, irodai számítógépek) rendszer az integrált megoldásnak köszönhetően minden felhasználó számára azonnal biztosítja a munkakörhöz szükséges naprakész adatokat.
Nagymértékben nőtt a bevezetést követően a munkavégzés sebessége, és ezzel egy időben rengeteget javult a minőség, a készlet pontosság.