SPS Media Kft.

SPS Media Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az SPS Media Kft. 2001-ben került megalapításra, amely vállalkozás már az alakulás évében is nyereséges volt a kiterjedt -korábban konzulens szolgáltatást igénylő- ügyfélkapcsolatoknak köszönhetően. A társaság fő tevékenységi területe a vállalati informatikai rendszerfejlesztés, amely szolgáltatást a jelenleg piacvezető Oracle Corporation termékeinek alkalmazásával nyújtja. Az SPS Media Kft. szakembereinek ORACLE-ismereteit az Oracle Hungary Kft. is hasznosítja, hiszen az SPS Media Kft. kezdettől fogva hivatalos Oracle oktatási partner.
Az Oracle technológiájának előnyeit aknázza ki az SPS Media Kft. által létrehozott, egyedileg fejlesztett korszerű megoldásokat tartalmazó vállalati információs rendszerek, úgy mint vállalatirányítási rendszerek, iktatási, work-flow rendszerek, portál alkalmazások, webshopok és üzleti intelligencia megoldások, melyek teljes mértékben internetes architektúrában és platformfüggetlen módon működnek.

Esettanulmány

Piacvezető az építőanyag kereskedelmi hálózatok területén.
A beszerzési társulás árbevétele 40Mrd Forint.
A beszerzési társulás tagjainak a száma kb 45 vállalkozás, 80 telephellyel.
Az építőanyag kereskedelm területén nagy a verseny, amely hatékonyabban kezelhető beszerzési társulási működési forma kialakításával. Ezen működési forma nagy informatikai kihívásokat jelent mind az ügyfél, mind a szállító számára.
A beszerzési társulás állandó információ hiánnyal küzd: nem kap időben, megfelelő minőségű információt a Tagjaiktól, ami alapján tárgyalhatnának a Gyártókkal, Szállítókkal. A Gyártóktól, Szállítóktól sem kapnak időben visszacsatolást a folyamatban lévő rendelésekről, kiszállításokról, számlázásokról és jutalékokról.
- lassú és nem szabályozott a hálózaton belüli információáramlás
- a beszerzési társulás nem tud valós idejű vállalati kontrollingot kialakítani, mert az ahhoz szükséges adatokat újból és újból innen és onnan kell összegereblyézniük
- a társulás működése lomha és nem tud gyorsan reagálni a piaci változásokra, a konkurensek aktivitásai függvényében
- a hálózat nem tud egységes marketing koncepciót kialakítani..ha az mégis sikerül, nehézkes változtatni rajta a lassú értékesítési és beszerzési információ áramlás következtében
- a tagok nem tudják készletállományukat optimalizálni, mert nincs gyors elemzésre lehetőség.
Az e-Link SCM szoftverrendszer az SPS Media Kft. által fejlesztett alkalmazás, amely fő célkitűzése a Beszerzési társulásoknál, illetve a Holding működéssel bíró vállalatoknál felmerült SCM (Supply Chain Management- ellátási lánc menedzsment) feladatok lefedése. Az e-Link SCM bevezetése költséghatékony megoldás azon társulások részére, amelyek egy jövőbemutató, valós idejű és nagy biztonsággal működő, a teljes működési hálózatukat lefedő és így egy kézben tartható vállalati informatikai megoldást szeretnének.

Mi is az SCM?

Az ellátási lánc menedzsment új irányzat a modern vállalati menedzsmentben.
Az ellátási lánc menedzsment jóval több lehetőséget ad egy komplex logisztikai szoftvernél. Az alapvető különbség az e-Link SCM és egy jól használható logisztikai rendszer között, között, hogy míg a logisztikai szoftver gyakorlatilag csak a vállalaton belüli folyamatokra koncentrál, addig az e-Link SCM kitágítja a logisztika határait, és már a vállalaton kívüli kapcsolatokra, folyamatokra és azok működtetésére is ugyanakkora figyelmet fordít.
Az e-Link SCM-mel valós időben monitorozható, kontrollálható és OPTIMALIZÁLHATÓ egy Beszerzési Társulás összes folyamata!