Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Hibrid ERP pályázati csomag

(Amtech Rendszerház Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Többletszolgáltatás:
3 napos ingyenes tanácsadás, az üzleti folyamatok újraszervezése kapcsán (BPR)

Csomagajánlat:
10 felhasználó, vagy 3 telephely felett díjmentes útvonal-tervező modul.

Ára: 8 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 7 520 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés

Telepítés helye

Hibrid megoldás

Egyedileg paraméterezhető, összefüggő vállalatirányítási rendszer, mely rendelkezik helyben telepíthető és felhő alapú modulokkal is (hibrid). - A megadott alapár az úgynevezett listaár. Ami ezt tovább módosíthatja: 1, a szükséges modulok 2, testreszabás és paraméterezés mértéke 3, felhasználói és telephelyi licenszdíjak 4, adatbetöltések 5, kapcsolatok kialakítása meglévő rendszerekkel

1. Törzs modulok: áfa, árfolyamok, pénznemek, menny. egységek, napló, riasztások 2. Pénzügy/számvitel területén: vevői/költség számla, pénzügyi tervezés, bank, pénztár kezelés, kintlévőség kezelés 3. Humán erőforrás-gazdálkodás (HRM): alapbérek kezelése, munkavállalók és alvállalkozók adatainak kezelése, jogosultság kezelés 4. Vállalati CRM, értékesítési terület: ügyyfél és elérhetőségek kezelése, teljes kereshető/szűrhető történetiség, kategórizálás 5. Kontrolling és döntéstámogatás: kimutatások, testreszabható jelentések, export, nyomtatás, szűrés és csoportosítás, számos könyvelő programmal 2 irányú összeköttetés 6. Beszerzés, logisztika, raktározás: termékek, készlet és raktárak, leltár és bizományos funkció, raktármozgások, valamint beszerzési folyamat támogatása (megr. ajánlat, száll), foglalások kezelése 7. Táv- és csoportmunka támogatás: távolról is elérhető (jogosultság mellett) testreszabott funkciók, kooperatív -akár táv- munka végzés biztosítása 8. Internetes értékesítés (vállalati webáruház és web portal): termékek és rendelési lehetőség, fizetéssel, árakkal, kedvezményekkel, szinkronban a rendszer többi elemével (rendelések, termékek, raktár) 9. Elektronikus/online fizetési megoldás: A kívánt bankkal összeköttetés, fizetés pár lépcsőben megvalósítása, integrálva a webshop-ba. 10. Munkafolyamat irányítási rendszer: Átfogó project management kezelés, státusz állítással és az egymást követő lépések származtatásával, erőforrás kezeléssel 11. Elektronikus iratkezelő rendszer Dokumentum és sablon kezelés, cimkézés, átfogó keresések és szűrések 11. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technika: Főleg a főbb vezetői kimutatásokat prezentálja mobil platformon, vagy értékesítők számára tartalmaz sales információkat 12. Tudásmenedzsment: központosított tudás bázis, feltölthető, kereshető, történetiség vezethető a témákhoz 13. Gyártási folyamatok támogatása: Receptúrák, termékek, gépek kezelése, erőforrás kezelés (mind géphez, mind kezelőhöz), gyártás, összeszerelés, vagy szétbontásra is alkalmas.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • feldolgozóipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás
  • információ, kommunikáció
  • pénzügyi, biztosítási tevékenység
  • szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
  • humán-egészségügyi, szociális ellátás
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban