Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

PS ERP

(Pannon Set Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

Amennyiben rendszerünket választja Voucher igénylés esetén 5% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 250 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 237 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

kereskedelem, gépjárműjavítás
Nyomell Kft.
szállítás, raktározás
P.O.P KFT.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Autotrib Kft

Komplett vállalat irányítási rendszer

Középpontban az ÜGYFÉL A PS CRM (Customer Relationship Management) ügyfélkapcsolati rendszerben az ügyféllel kapcsolatos minden esemény: Ki Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan - rögzítésre kerül az első kapcsolatfelvételtől egészen addig, amíg az Ügyfél Ügyfél marad. Így az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a belső munkafolyamatok összessége, szervezetten és összehangoltan irányítható, oly módon hogy az Ügyfél legyen a fókuszban. Hogyan növelheti cége hatékonyságát és bevételeit a PS CRM ügyfélkapcsolati rendszer bevezetését követően ? 1. Az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentum (ajánlatok, szerződések, levelezés, stb.) és adat egy helyen megtalálható és lekérhető - Ügyfélnyilvántartás 2. Az ügyfelekkel kapcsolatos események, jövőbeni feladatok áttekinthetőek, követhetőek, irányíthatóak. (Ki, Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan ) - Feladatkezelés 3. A munkatársak és vezetők naprakészen, prioritás sorrendben látják saját ill. beosztottaik feladatait. - Ügykövetés 4. Az ügyfeleknek gyorsan és költséghatékonyan lehet küldeni e-mail, fax, sms – rövid csoportos üzeneteteket vagy hírleveleket. - Ügyfélkapcsolat 5. A dokumentum-generátor automatizálja az szövegszerkesztőben manuálisan készített dokumentumok elkészítését. 6. A központi dokumentum-tárban saját feltételrendszer szerint tárolhatóak (témakörökre, mappákba rendezve) és jogosultság függvényében gyorsan visszakereshetőek a cég dokumentumai. - Dokumentumkezelés 7. A listagenerátorral tetszőleges lekérdezések/statisztikák/kimutatások készíthetőek az ügyfelekről, feladatokról, Munkatársanként, feladat típusonként, feladat állapota szerint (folyamatban, kész, lejárt) időintervallum bontásban. 8. A munkafolyamatok automatizálásával ( Workflow ) amint valaki elindít egy folyamatot, vagy befejez egy munkafolyamat-lépést, a folyamat következő résztvevője értesítést kap, hogy a munkafolyamat hozzá érkezett. A minőségirányítási rendszerek (ISO) dokumentálása is automatikusan megoldódik. 9. Betegség, szabadság ill. kilépés esetén a feladatok egyszerűen átruházhatóak. 10. A jogosultság adminisztrációban kifinomultan beállítható, hogy a felhasználók, felhasználói csoportok a rendszer mely moduljaihoz, milyen jogkörrel (írás, olvasás) férhetnek hozzá ill. modulokon belül mely mappákat, dokumentumokat vagy ügyfeleket láthatják. A felhasználók minden tevékenysége visszakereshető módon naplózásra kerül.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban