Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

StarSoft Ügyviteli szoftver – 2.2

(Starsoft International Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Cégünk más termékeivel együtt megvásárolva a vásárlás értékétől függően 5% árkedvezményt adunk

Ára: 2 549 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Telepített szoftver

egyedi fejlesztésű ügyfélszolgálati, megrendelést kezelő, gyártást előkészítő, ügyfélkapcsolati, terméknyomkövetési, elektronikus iratkezelési, feladatkezelő, -ütemező, -szervező és térinformatikai komplex szoftver kontrolling és döntéstámogatási, táv- és csoportmunka támogatási modulokkal

1 Ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszer Ügyfelek adatainak rögzítése Ügyfelekhez rendelt, értékesítéssel, szolgáltatásokkal kapcsolatos adatok rögzítése Ügyfélkapcsolati adatok 2 Korábbi (meglévő) ügyféladatbázis rekordjainak migrálása, importja Migráció előkészítése, adatstruktúra, ellenőrzési struktúra kialakítása, adatok teljességi és azonossági ellenőrzése, tesztek és javítások, Korábbi adatbázis rekordjainak teljes körű és (a fejlesztésre és telepítésre kerülő) ügyféladatbázis struktúrájának megfelelő importja, ellenőrzése, transzformációja és beillesztése a rendszerbe 3 Statisztikai funkció Statisztikai lekérdező funkciói 4 Területi képviselő rendszer A területi képviselők számára adminisztrált és funkcióiban és hatókörében korlátozott hozzáférés biztosítása Többszintű hozzáférési jogosultság az ügyféladatbázishoz Ügyféladatbázis távoli elérése A statisztikák, adatlekérdezések funkcióiban és hatókörében korlátozottan hozzáférhetőek a képviselők számára 5 Térkép funkció Ügyféladatbázis áttekintése térképen történő megjelenítéssel Ügyfélstátusznak megfelelő jelölések, lehetőség a térképen megjelenítendő elemek szűrésére, szűkítésére Címek pontos megadására Nem pontos adatok megkülönböztethetősége Többféle címadat felviteli lehetősége Feladatok adatai alapján lehetőség megjelenítésre, feladatok szűrésére Címadatok alapján lehetőség útvonaltervezésre, útvonalszervezésre, optimalizálásra 6 Árajánlat és Előlegbekérő készítése-funkciók Ügyfél adatai alapján árajánlatot, módosított árajánlatot, előlegbekérőt készíthetnek Gyártmánylista-árlista, szolgáltatáslista-árlista beviteli funkcióval, kapcsolódva a pénzügyi adatokhoz 7 Szűrések létrehozása és tárolása a munkamenetre A tárolt adatok alapján szűrések elvégzésének biztosítása, az adatok csoportosítása Felhasználói szempontrendszer alapján Többszempontú (kereszt-)szűrések A szűrések áttekinthető, eltárolható megjelenítése 8 Programterv készítési funkció fejlesztése Több tevékenységhez rendelt dátum beviteli funkció Munkatervszerkesztési funkció 9 Honlap összekötése az ügyféladatbázist kezelő adminisztrációs rendszerrel Honlapon történő regisztráció az ügyféladatbázisba A felhasználó tájékoztatása a regisztrált új ügyfélről 10 Elégedettségi vizsgálat küldése-funkció Létrehozhatóak elégedettségi kérdőívek, kiküldhetőek egyesével és csoportosan, automatikusan és egyedi döntés alapján A kérdőívekhez hasonlóan egyéb dokumentumok is kiküldhetőek (pl. tájékoztatók) 11 SMS küldő modul, hardverintegráció A különböző ügyféltevékenységhez kapcsolódva SMS-ek kiküldése 1. Dokumentáltság 2. Fenntarthatóság, terméktámogatás legalább a fenntartási időszak végéig 3. Törvényi megfelelőség 4. Integráltság 5. Naplózás 6. Képzés, oktatás 7. Jogosultság-kezelés 8. Magyar nyelvű szoftver 9. Adatmentés 10. Távoli elérés 11. Dokumentált hibajelentések

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban