Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Hibrid ERP - PCS

(Bencze Frederik EV)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 30 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 27 300 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,24 MB
2020-03-03

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

humán-egészségügyi, szociális ellátás
nem publikus
építőipar
nem publikus
oktatás
nem publikus

Egyedileg paraméterezhető, összefüggő vállalatirányítási rendszer, mely rendelkezik helyben telepíthető és felhő alapú modulokkal is (hibrid). - A megadott alapár az úgynevezett listaár. Ami ezt tovább módosíthatja: 1, a szükséges modulok 2, testreszabás és paraméterezés mértéke 3, adatbetöltések 4, kapcsolatok kialakítása meglévő rendszerekkel

1. Törzs modulok: áfa, árfolyamok, pénznemek, menny. egységek, napló, riasztások 2. Pénzügy/számvitel területén: vevői/költség számla, pénzügyi tervezés, bank, pénztár kezelés, kintlévőség kezelés 3. Humán erőforrás-gazdálkodás (HRM): alapbérek kezelése, munkavállalók és alvállalkozók adatainak kezelése, jogosultság kezelés 4. Vállalati CRM, értékesítési terület: ügyyfél és elérhetőségek kezelése, teljes kereshető/szűrhető történetiség, kategórizálás 5. Kontrolling és döntéstámogatás: kimutatások, testreszabható jelentések, export, nyomtatás, szűrés és csoportosítás, számos könyvelő programmal 2 irányú összeköttetés 6. Beszerzés, logisztika, raktározás: termékek, készlet és raktárak, leltár és bizományos funkció, raktármozgások, valamint beszerzési folyamat támogatása, foglalások kezelése 7. Táv- és csoportmunka támogatás: távolról is elérhető (jogosultság mellett) testreszabott funkciók, kooperatív -akár táv- munka végzés biztosítása 8. Internetes értékesítés (vállalati webáruház és web portal): termékek és rendelési lehetőség, fizetéssel, árakkal, kedvezményekkel, szinkronban a rendszer többi elemével (rendelések, termékek, raktár) 9. Elektronikus/online fizetési megoldás: A kívánt bankkal összeköttetés, fizetés pár lépcsőben megvalósítása, integrálva a webshop-ba. 10. Munkafolyamat irányítási rendszer: Átfogó project management kezelés, státusz állítással és az egymást követő lépések származtatásával, erőforrás kezeléssel 11. Elektronikus iratkezelő rendszer Dokumentum és sablon kezelés, cimkézés, átfogó keresések és szűrések, érkeztetés, hitelesítés 11. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technika: Főleg a főbb vezetői kimutatásokat prezentálja mobil platformon, vagy értékesítők számára tartalmaz sales információkat 12. Tudásmenedzsment: központosított tudás bázis, feltölthető, kereshető, történetiség vezethető a témákhoz 13. Gyártási folyamatok támogatása: Receptúrák, termékek, gépek kezelése, erőforrás kezelés, gyártás, összeszerelés, vagy szétbontásra is alkalmas.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban