Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartERP Vállalatirányítási Rendszer - STANDARD

(CORDON Könyvszakértő, Müszaki, Kereskedelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Testre szabás, egyedi fejlesztés, bevezetés mérnöki óradíjából, valamint minden további modul licensz árából 15% kedvezményt biztosítunk. A rendszer moduláris felépítése miatt a teljes bevezetési érték a felhasználói igények függvényében alakul ki, amely a modul licensz és fejlesztési díjak együttese.

Ára: 4 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 825 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A SmartERP integrált rendszer cégünk startrakész, ugyanakkor magasfokú testreszabhatóságot és egyedi fejlesztésű bővítési lehetőséget kínáló, sikert garantáló megoldása. A SmartERP funkciói bármikor tetszőlegesen bővíthetők egyedi modulokkal. A felhasználó azonos idejű gyors munkavégzését korszerű SQL szerver biztosítja. Enterprise verzióban weben/telefonon is elérhetők az adatok, kimutatások.

A SmartERP Vállalatirányítási Rendszer (ERP) - cégünk startrakész, ugyanakkor magasfokú testreszabhatóságot és egyedi fejlesztésű bővítési lehetőséget kínáló, sikert garantáló megoldása. A mai kihívást jelentő gazdasági környezetben a piaci siker elengedhetetlen feltétele egy korszerű, rugalmas, a vállalkozás mindenkori igényeihez igazítható vállalatirányítási rendszer használata. Rendszerünk tervezésénél és fejlesztésénél fő szempont volt, hogy felhasználóbarát, gyors keretrendszert teremtsünk, amely maximálisan megfelel a legszigorúbb elvárásoknak a pontosság, adatbiztonság terén is. A SmartERP keretrendszer funkciói bármikor tetszőlegesen bővíthetők, kiegészíthetők egyedi modulokkal. Akár korlátlan számú felhasználó azonos idejű gyors és pontos munkavégzését SQL szerver biztosítja. A szigorú tranzakció orientált struktúrának köszönhetően az adatok konzisztenciája és biztonsága kimagasló színvonalon garantált. A SmartERP tudása összevethető akár külföldi ERP rendszerekkel is - kimagasló ár/érték aránnyal bír a magyar piacon. Az árazást befolyásoló tényező a felhasználók-, a használni kívánt modulok és párhuzamosan elért adatbázisok száma. A SmartERP 4 különböző verzióban érhető el: 1. SmartERP STANDARD - bázis ügyviteli modulok, minimális testre szabással 2. SmartERP PROFESSIONAL - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve 3. SmartERP ENTERPRISE - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve, weben/mobilon keresztül elérhető funkciókkal 4. SmartERP ARCHITECT - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve, weben/mobilon keresztül elérhető funkciókkal, fejlesztői API-val kiegészítve A verziók funkcionalitása jelentősen eltér egymástól, ezért az optimális megoldás kiválasztásához javasoljuk erp tanácsadóink véleményét kérni.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban