Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Alkalmazástámogatási szolgáltatás

(AB Consulting Group Tanácsadó és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Szolgáltatásunk legalább 12 hónapos igénybevétele esetén díjmentesen biztosítjuk a kezdeti fejlesztési lehetőségekre vonatkozó roadmap Ügyféllel közös elkészítését és folyamatos nyomon követését.

Ára: 850 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 807 500 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

685,94 KB
2021-02-04

Termék kategorizáció

CRM, HR, Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás

Támogatási szolgáltatásaink igénybevételével ügyfeleink magas rendelkezésre állás és gyors reakcióidő mellett vehetik igénybe hibakezelési, rendszerüzemeltetési és fejlesztési eszköztárunkat.

Szolgáltatásunk részeként az alábbiakat biztosítjuk ügyfeleink részére: • 7x24 órában elérhető elektronikus hiba- és igénybejelentési felület • munkanapokon 8-18 óra között bejelentések fogadása e-mailen és telefonon • mérhető és számonkérhető szolgáltatási szint vállalások • felkészült támogató tanácsadók és fejlesztők valamennyi modulspecifikus és bázis üzemeltetési kérdésben • rendszer optimalizációs, finomhangolási lehetőségek feltárása, javaslattétel a performancia javítására • ismétlődő incidensek okainak feltárása, problémakezelés • áttekinthető rendszeres SLA riportok, közös értékelés lehetősége • dedikált kapcsolattartó biztosítása.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban