Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Openbravo Ticketing

(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 5 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 940 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

157,2 KB
2021-02-15

Termék kategorizáció

Munkafolyamat irányítás , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

feldolgozóipar
Háda
feldolgozóipar
Sortpack
feldolgozóipar
Maxxpont

Mindenki számára egyszerű, könnyen kezelhető ticketing rendszer - habejegyek és egyéb feladatok - folyamatok követésére

A különböző forrásból származó bejelentésekre a rendszerben fel kell venni egy-egy ticketet és meg kell adni a hozzá kapcsolódó adatokat, úgymint a bejelentés megnevezését, leírását, a prioritását, illetve hozzá kell rendelni a bejelentést egy személyhez, aki általánosságban felelős a ticketben megfogalmazott probléma megoldásáért, illetve feladat végrehajtásáért. Egy ticket feldolgozása több szakaszból is állhat, amiket különböző személyek végeznek el. A ticket gazda továbbküldheti a feladatok a megfelelő személynek, aki képés az adott feladatot elvégezni a szervezeten belül. Ez a személy is továbbgördítheti a ticketet más személyeknek, ha ticket feldolgozása ezt megkívánja. Minden egyes személy a ticket kezeléssel kapcsolatos ráfordított idejét és költségét rögzítheti a rendszerben. Az egyes munkafolyat állapotának jelzésére egy külön mező áll rendelkezésre a rendszerben, valamint a ticket általános állapotát is jelölni lehet egy másik mezőben. A bejelentések rögzítését a következő menüben lehet elvégezni a rendszerben: Alkalmazás menü Ticketing rendszer Tranzakciók Ticketek / Feladatok Ticket felvitelekor rögzíthető információk A tickethez kapcsolódó információkat a rendszer ticket fejléc és a hozzá tartozó ticket sorok struktúrában tárolja. A ticket fejlécen adhatók meg a tickettel kapcsolatos általános adatok, míg a ticket sorok a ticketek feldolgozásával kapcsolatos lépéseket, munkafolyamatokat tartalmazzák. Egy ticket fejléchez számos ticket sor tartozhat, minden ticket sorhoz különböző feladat és felelős személy tartozhat. A ticket sorok lényegében a ticketek feldolgozásának munkafolyamatait jelölik és fordított időrendi sorrendben jelennek meg. A ticket sorokat a rendszerben egy felhasználó által elindított folyamat generálja. A modulban lehetőség van a bejelentésekhez prioritási információkat rendelni. A Ticketing modulban lehetőség van a bejelentéseket és különböző ticketek (jegyeket) csoportosítani úgy, hogy azokat egy-egy projekthez rendeljük. Ezáltal a ticketek csoportosíthatóak, szűrhetőek lesznek a projektekre vonatkozóan, illetve különböző kimutatások, lekérdezések készíthető a projektekkel kapcsolatos bejelentések állapotáról. A modulban lehetséges a projektekkel kapcsolatos nyitott kérdések kezelése is a modul ún. Nyitott kérdés nyilvántartásként (Issue register) való használatával. A Ticketing modul bejelentéseihez üzleti partnerek rendelhetők. Ezek lehetnek belső, vagy külső szervezetek, ügyfelek, bejelentő személyek. Az Openbravo rendszerben a bejelentésért felelős és a bejelentés feldolgozásában, megoldásában résztvevő adminisztrátorokat, külső és belső szakértőket, dolgozókat is üzleti partnerként lehet nyilvántartani.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban