Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

VR app fejlesztés - VRBizz csomagok

(PRINTOSH Advertising Reklám, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Egy project 5 fő összetevőből áll, a kreatív tervezés folyamata, a grafikai megvalósítás, a folyamat tervezés, a porgramozási feladatok és a fenntartás, utókövetés, maintenance. Amennyiben a project teljes kivitelezése a feladatunk, abban az esetben a termék vagy project teljes árából 5% kedvezményt adunk, és többletszolgáltatásként a termék vagy project logoját gratis megtervezzük.

Ára: 1 500 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 425 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

4,99 MB
2021-02-20
4,22 MB
2021-02-20

Termék kategorizáció

Mobil háttéralkalmazás

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A virtuális valóság ősei az előző évszázadban kifejlesztett repülőgépes szimulátorok, amiket a vadászpilóták használtak. Azóta azonban hatalmasat változott a VR technológia, amelynek manapság egyik legelterjedtebb ágazata az immerzív virtuális valóság. Ennek lényege, hogy az alany egyedül lép be egy teljesen digitális, számítógépes eszközökkel megteremtett 3 dimenziós térbe.

Az önállóan, mindenféle kiegészítő eszköz nélkül működő mobil VR eszközök elterjedésének köszönhetően a felhasználók egyre szélesebb köre nyer hozzáférést a VR szoftverekhez. Ebből adódóan a kereslet is folyamatosan nő az újabb, jobb, modernebb VR alkalmazások iránt. Mostanra már szinte minden nagyobb eszközgyártó cég belépett vagy belépni készül a standalone VR eszközök piacára. Legnagyobb felhasználása a szórakoztatás, azaz a VR játékok területe, azonban a marketing, turizmus vagy oktatás terén is egyre több lehetőség jelenik meg a felhasználására. VRBizz platformunk reklámkampányok menedzselésére jól használható felület, amely többek között lehetővé teszi, hogy üzletemberünk ne veszítse el a kapcsolatot a vevővel és kontrollálja a vásárlási folyamatot. A kommunikáció könnyebb, a látvány magával ragadó, az eladás pedig sikeresebb. A VR fejlesztések lehetőségei azonban az orvostudományban megjelenő jobb és hatásosabb információ-átadásra is használhatók. Korábban a Chiesi Hungary Kft. számára készítettünk egy olyan virtuális platformot, amelybe infografikákat építettünk. Így a sikeresebb információ-átadást szolgálta a felület. A VR, AR, MR fejlesztés további lehetőségeit és biztos fejlődését az is mutatja, hogy több internacionális multicég is mélyebben foglalkozik e területek kiaknázásával. A Google Daydream felülete, amit az androidos operációs rendszerbe építettek bele, már egyre több eszközről elérhető, s hozzá csak a megfelelő headset kell. Ráadásul ezek már az átlagmeber számára is hozzáférhetők, ugyanis áruk már nem számít oly magasnak. Emellett a Google a WorldSense rendszerét is elérhetővé tette hozzá, ami egy környezetfelismerő technológia. A hagyományos marketingfogások már nem számítanak elégnek ahhoz, hogy fent maradjunk a felszínen, a felemelkedéshez pedig végképp csekélynek minősülnek. Mit értünk ez alatt? A hirdetések kezdenek kimenni a divatból, az átlagfogyasztó számára inkább válik idegesítővé, mint érdekessé. Az általános sales tevékenységgel ugyanez a helyzet. Hiába jelent meg az inbound marketing, amely a „sales csatorna” és a hasznos tartalomgyártás eszközeit hirdeti, már ez sem elég. De akkor mi az elég? Az innováció és a folyamatos megújulás. Az immerzív technológiák, a VR, az AR, MR és az XR azért lettek a digitális forradalom részei, mert olyan területeken jelentek meg, amelyeknek szüksége is volt az újításra. A különböző szegmensek felfedezték, hogy a fejlődéshez valami más kell. Legyen szó élelmiszeripari vállalkozásról, szoftvercégről vagy éppen egy erdőgazdálkodásról, a piac megszerzése és megtartása érdekében elengedhetetlenek lettek az egyedi megoldások, amelyben a VR élmény nagy potenciállal bír. Ehhez pedig hozzájárult a standalone megjelenése. Már nem csak a multik kiváltsága a VR, hanem bármely vállalkozás beruházhat az ötletbe, ami végre kiemelheti versenytásai közül. Ezzel foglalkozunk mi is: megtaláljuk az ügyfeleknek azt a megoldást, amellyel a virtuális teret a maga előnyeire formálhatja!

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban