IP-Telekom Informatikai és Távközlési Kft.

IP-Telekom Informatikai és Távközlési Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk 10 éve foglalkozunk infokommunikációs szolgáltatásokkal, termékekkel és tanácsadással.
Szolgáltatásaink:
Automata call center szolgáltatások
Ezen szolgáltatásunk keretében előre rögzített üzenet továbbítására van lehetőség nagy számú ügyfél részére. A kapott ügyfél listát telefon központunkba töltjük, majd a hívások befejeztével hívás listát, igény esetén hangfelvételt tudunk biztosítani visszakereshető módon.
Távoli telefon központ
Ha valaki nem kíván alközponti megoldásba beruházni, javasoljuk virtuális telefonközponti szolgáltatásunkat. Ezzel a technikai megoldással alközponti funkciókat tudunk biztosítani IP-hálózatokon keresztül. Ez a szolgáltatás hasznos lehet sűrűn költöző cégeknél is.
Mobil adapter szolgáltatás
Ha nem kíván mobil adapterbe beruházni, akkor kibérelheti mobil adaptereinket.

Esettanulmány

Ügyfelünk, a Vis Vitalis Hotel, Budapest középpontjától 25, a repülőtértől pedig alig 20 perces autóútra biztosít kikapcsolódásra, pihenésre és feltöltődésre vágyó vendégeink számára.
A szálloda épülete körül minden szállóvendég gépjárművének elegendő, térkővel burkolt térítésmentesen igénybevehető parkoló, áll rendelkezésre.
A szálloda felismerte, hogy a telefonos kommunikációs rendszerükön fejleszteni kell, hiszen elavult volt. Rengeteg kimenő, és rengeteg bejövő telefonjuk volt, de ezeket sehol nem lehetett nyomon követni. Se azt, hogy ki, mikor, milyen projektben miért telefonált, sem azt, hogy a vendégek telefonon, vagy neten jelentkeznek-e. Sőt, azt sem lehetett tudni, milyen kérdések merülnek fel a szállodával, a szolgáltatásokkal kapcsolatban, és persze a beszállítókkal való beszélgetések is titkosak maradtak. Mindaddig, amíg a szálloda be nem vezette az IP Telefonrendszert, és a hozzá tartozó IP Portálon keresztül követni nem kezdték a kommunikációt.
A bevezetés után néhány hónappal a vendégéjszakák száma 11.7%-kal nőtt, (motiváltabb munkatársakat, értékesítőket eredményezett) a telefonköltség csökkent, miközben egyetlen elszalasztott hívás sem volt a továbbiakban. A szálloda ezzel jelentős versenyelőnyre tett szert minimális beruházással, hiszen a rendszer telepítéséhez és a használatához nem volt szükség semmiféle fejlesztésre, beruházásra, sőt szakember bevonására sem.