Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Táv- és csoportmunka támogatás

(FREDERIK TECHNOLOGIES Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Ára: 1 661 526 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

8,79 MB
2021-11-19
27,15 KB
2021-11-19
26,45 KB
2021-11-19

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A FREDERIK TECHNOLOGIES Kft. által készített integrált vállalatirányítási szoftverek lokális- vagy felhőalapú vállalatirányítási rendszerek. A vállalati Táv- és csoportmunka modul vagy alprogram jelentős előnyt biztosít a vállalkozások számára. Időtől, helyszíntől és munkatársi létszámtól függetlenül valós időben valósítja meg a kommunikációt, dokumentumkezelést és adminisztrálást.

A felhasználók egyedi azonosítóval biztonságos csatornán keresztül használhatják a vállalatirányítási rendszert. A dokumentumok helytől és időtől függetlenül a megfelelő jogosultság birtokában elérhetőek a felhasználók számára. Ezen dokumentumok könnyen kikereshetőek, akár partnerhez, akár projekthez kötődnek. A dokumentumok listázásánál specifikus szűrő segíti a könnyed és gyors megtalálását nagy adatállomány esetében. A szerződés/dokumentumgeneráló nagy segítségünkre van gyakran használt szerződések, dokumentumok esetében. Tekintve, hogy számos adatot hoz a rendszer különböző pontjairól, az adminisztrációt nagy mértékben felgyorsítja. A felhasználók e-mailen tudnak egymással kommunikálni, melyek megint csak partnerekhez kapcsolódnak a könnyű átláthatóság érdekében. Ezen felül belső üzenetküldő felület, valamint felhasználónkénti és csoportos chat lehetőség biztosítja a felhasználók közötti kommunikációt. Rendelkezésre áll feladatkiosztó, mellyel egyértelműen meghatározásra kerülnek a felelősök, és a határidők, így bármilyen tevékenység elmaradása esetén azonnal egyértelműen látszódik a felelős. A központi naptárrendszer segítségével a munkaszervezés nagyban felgyorsítható, egyszerűsíthető. A megszervezett találkozókról a felhasználók jelentéseket írhatnak a cégvezetők felé. Üzletkötői munkacsoportok munkájának menedzselésére, mérésére kiválóan alkalmas. A rendszerhez csatlakozó platformfüggetlen mobilapplikáción keresztül szintén használhatóak a chat és naptár funkciók.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban