Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Moduláris VIR

(TG NetCom Informatikai, Távközlési Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság )

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Ára: 780 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,48 MB
2023-12-29

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
BPR Consult Kft.
művészet, szórakoztatás, szabad idő
Zselici Kreátor Kft.
információ, kommunikáció
Royal Web Kft.

Ügyféladatok elektronikus rögzítése, értékesítés támogatása partnertörzsmodullal, ajánlatok nyilvántartása. Dolgozói munkavégzés háttértámogatása, munkabeosztás készítése, kiadása, szerkesztése, ellenőrzése, statisztikai adatok készítése, hatékonyság értékelése.

1. Partnertörzs modul rövid leírás: A rendszer lehetőséget biztosít a partnerek kategorizálására, gyors rögzítésre és visszakereshetőségre. részletes leírás: Manuális partner felvitel lehetőségén felül, a rendszer automatikusan rögzíti az ajánlatkérések alkalmával rögzített adatokat, az API kapcsolaton keresztül érkező ajánlatkérések esetében is. Az egyes partnercsoportok a későbbiekben egyedi árakat, kedvezményeket, szolgáltatásokat kaphatnak. 2. Munkaszervező modul rövid leírás: A munkaszervezésben a beosztottak és a vezetők közösen kooperatívan tudják kialakítani a beosztást. Egyedi és csoportos feladatok adhatók, melyek elvégzése lejelenthető és ellenőrizhető. részletes leírás: A beosztás felületen előre megoldható, hogy a munkatársak melyik napon vannak szabadságon, mikor érnek rá délelőtt/délután/egész nap. A beosztás összeállítását követően a rendszer a szerepköröknek megfelelően minden héten automatikusan készít egy heti tervet, ami később manuálisan felülbírálható. A napi rutin feladatok és az egyedi/ismétlődő feladatok áttekintését és készre jelentésére minden munkatársnak testreszabott felületen van lehetősége. A vezetők kezelhetik a beosztottjaik munka lejelentését is. Az aktuális és esetlegesen késésben lévő feladatokról a rendszer rendszeres emlékeztető e-mail üzeneteket küld. A lejelentett munkákról lehetőség van statisztikai kimutatások kinyerésére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban