MiniCRM Zrt.

MiniCRM Zrt.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A MiniCRM kiváló ügyfélkezelési megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű megoldást szeretnének – legyen szó kis- és középvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a sales csapatnak a leadek kezeléséhez nélkülözhetetlen. Olyan komplex megoldás, amelynek bevezetése és működésének elsajátítása nem tart hónapokig, költséghatékony és nem csak a teendőkezelésben nyújt segítséget, az értékesítési folyamataink mellett marketing és ügyfélszolgálati támogatást nyújt, biztosítja a számlázást A MiniCRM-et több mint 500 vállalkozás használja a régiónkban, 7 nyelven érhető el. 2014-ben a Deutsche Telekom legjobb üzleti alkalmazás versenyét megnyerte a termék mind Magyarországon, mind nemzetközi kategóriában.

Temékeink

Esettanulmány

A Borháló Borkereskedelmi Kft. minőségi borok értékesítésével és borkóstolók szervezésével foglalkozik. A borászoktól felvásárolt borokat franchise-partnerek üzleteiben és webshopon értékesítik. A Borháló felépítette az üzleti modellt, amit a kiváló minőségű borral és a megszerzett kereskedelmi tapasztalattal együtt átad az üzletek vezetőinek, akik saját vállalkozásuk tulajdonosai, de együttműködnek a Borhálóval.
Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat. Ezért választottak CRM-et. A rendszerben kezelik a borászok megkeresését, az új üzletek megnyitását, a partnerek betanítását, valamint a visszatérő vevők generálását. Külön modulban vezetik a borászokhoz, a franchise-partnerekhez, a vevőkhöz kapcsolódó folyamatokat és azt, hogy milyen borokat kell/szeretnének beszerezni.
A vevőkkel kapcsolatos információkat részletesen felépített adatlapokra viszik fel, hogy személyre szabottan ajánlhassanak borokat, rendezvényeket. Nagyon fontos számukra, hogy ügyfeleikkel kiváló kapcsolatot alakítsanak ki. Rögzítik például azt, hogy milyen csatornán érkezett a vevő, milyen jellegű borokat kedvel, és azt, hogy volt-e az illetőnek esetleg negatív élménye borokkal kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatot is CRM-ben kezelik. Ide kerülnek be a felmerülő problémák a vevők, átvevők és a webshop esetében egyaránt.
Az automatizálásban rejlő lehetőségeket maximálisan kihasználják: követik, mikor járnak le a partneri szerződések, és automatikus e-maileket küldenek vevőiknek (boltajánló, köszöntőe-mailek). A Borháló szinte a kezdetektől CRM-et használ. Használatával néhány hónap alatt sikerült kiépíteniük egy komplett franchise-rendszert, ugrásszerű növekedést értek el, és ma már országos szinten 50 partnerrel rendelkeznek.