Romix Webműhely Korlátolt Felelősségű Társaság

Romix Webműhely Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünket egyéni vállalkozásként indítottuk, de az ügyfelek iránti odaadás meghálálta magát és kinőttük ezt a formát. Azon dolgozunk folyamatosan, hogy az ügyfeleinknek az internetes (online) világban való megjelenést minél profibb módon kivitelezzük. Ezen kívül amikor valakinek bármilyen ötlete felmerül amivel megkönnyítheti a cég tevékenységét, azt mi megvalósítjuk az online térben.

Esettanulmány

Tuttiker 2004 Kft. - italnagykereskedést üzemeltető vállalkozás. A cégnek 17 alkalmazottja van és Dunaújváros egyetlen italnagykereskedése. Körülbelül 150-200 ügyféllel. 3-4 üzletkötő, 4-5 irodai dolgozó, 4 szállító és a raktárosok dolgoznak a cégnél. A cég folyamatosan fejlődik és részt vesz pályázatokban. Egy aktuálisan is fejlesztés alatt álló iroda és raktárépülettel rendelkezik. Üzletkötőknek céges autó, és a kiszállítóknak teherautók segítik a kiszállítást.

A felmerült igény az volt, hogy a számlákat a megrendelésekkel össze kellett vetni papír alapon, hogy ha valami eltérés volt a készleten, akkor kiderítsék mi volt a hiba. Ez egy papír alapú keresésnél, ahol naponta kb 100-120 számla készül elég hosszadalmas feladat. Ezen kívül ha valamilyen oknál fogva az egyik üzletkötő kiesett, akkor az ő körzetének a rendeléseit valaki másnak kellett végighívnia, ami plusz erőforrás igényt generált.
Az üzletkötők és az irodai dolgozók munkáját megkönnyítő rendszert készítettünk. A cég számlázó programjában levő ügyfeleket és termékeket folyamatos frissítés mellett egy online felületen jelenítjük meg, ahol a vevők belépve a saját felületükre átnézhetik a teljes raktárkészletet és akár le is adhatnak rendelést. Ez a rendelés az irodában lévő nyomtatón a leadás után automatikusan kinyomtatódik, hogy a raktárosok össze tudják ez alapján szedni. Illetve a számlázó programba beforgatódik, hogy gyorsítsa a számlázás folyamatát. Hiszen így már csak pár tételt kell korrigálni, ha esetleg közben változott a raktárkészlet.

Weboldal: