Guard Control Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Guard Control Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk, a Guard Control Kft. olyan egyedülálló megfigyelési szolgáltatásokat fejleszt, és olyan komplex támogatási csomagokat biztosít, amivel Ön mindig naprakész lehet vállalkozása biztonságát illetően.
Két évtizede foglalkozunk biztonságtechnikai megoldások szállításával. Az egyre integráltabb biztonsági rendszerek mellett nagy igény jelentkezik kisebb, kevésbé komplex, ezáltal gyorsabban és olcsóbban bevezethető megoldások iránt. A Guard Control saját fejlesztésű rendszereit kisebb és közepes méretű vállalkozásoknak ajánljuk.
Alapvetően a biztonságra, a megbízható munkaerőre támaszkodó, nyereséges vállalatok vezetőinek érdekeit képviseljük.
A munkaerő hatékonysága és a munkával töltött idő határozza meg a vállalkozás sikerességét. A Guard Control Kft. megoldásai a munkaerő hatékony kihasználásában és a munkaterület védelmében nyújthatnak segítséget.

Esettanulmány

Ügyfeleink olyan vállalkozások, amelyek élőerős munkafolyamatokat ellenőriznek és kontrollálnak digitális, felhő alapú rendszereinkkel.
Partnereink tevékenységi körei, melyekre megoldást kínálunk: vagyonvédelem, recepció, illetve portaszolgálatás, takarítás, kertészet, építés vagy építtetés, felújítás, állagmegóvás, karbantartás, ingatlankezelés, komplett épületüzemeltetés és menedzselés.
Ügyfeleink az alábbi üzleti problémákkal és kihívásokkal kerestek meg bennünket:
• Az általuk őrzött objektumokban vagyonőr munkatársai munkáját teljes körűen ellenőrizni és dokumentálni tudja, hogy megrendelőjét naprakész információkkal láthassa el. (Őrjárat ellenőrző)
• Recepciós, illetve portai megbízásai esetén a nehézkes papír alapú adminisztráció helyett egyszerű, áttekinthető és digitális megoldást kívánt bevezetni minden objektumban. Cél volt továbbá az is, hogy a több városban dolgozó, fizikailag egymástól távol lévő munkavállalóit rendszeresen ellenőrizni tudja (ruházat, felszerelés, okmányok). OSM portai management (5 modul) – Digitalizálja
• Célja volt, hogy objektív képet kapjon munkavállalói (vagyonőrök, irodai dolgozók) munkában eltöltött idejéről, amelyet a bérszámfejtésben is hitelesen felhasználhat, valamint fontos volt számára, hogy a biztonsági kapukat, kültéri sorompókat, mágneszáras ajtókat egyszerűen vezérelhesse.
• Ügyfelünk bizonyos objektumokban takarítási szolgáltatást, gépek, berendezések karbantartását is vállalta. A megbízható, minőségi munkavégzés biztosítása, a gépek rendszeres ellenőrzése a magas fluktuáció miatt nehézkessé vált. Ügyfelünk stabil minőségre és a kollégák munkájának rendszeres ellenőrzésére törekedett.
A fenti üzleti problémákra cégünk felhő-alapú, real-time, digitális megoldást kínál ügyfeleinek, amely lehetővé teszi a munkafolyamatok teljeskörű dokumentációját és magas fokú kontrollját, az alábbi modulok bevezetésével:
• Őrjárat ellenőrző modulunk segítségével a cég képessé vált a vagyonőrök munkájának ellenőrzésére és valós idejű adatokat kapott a megadott feladatok elvégzéséről. Rendszerünk abban is segítséget nyújtott a cég számára, hogy lehetővé tette a nem megfelelő munkavégzés kiszűrését és az azonnali beavatkozást.
• A portai OSM rendszerünk összetett moduljainak segítségével ellenőrizhetővé és dokumentálhatóvá váltak a vendég be-, és kilépések, a teljes gépjármű-, és teherforgalom ellenőrzése. A modul segítségével az elvárt adatok (pl. vendég neve, rendszám, belépés ideje, plomba száma stb.) rögzítésre kerülnek, amelyek kiegészíthetők fotókkal és hitelesíthetők aláírással, valamint a portai várt és váratlan eseményekről jegyzőkönyv is készülhet. (Az OSM összetett modulrendszere alkohol szondázási jegyzőkönyv felvételére, adatkezelési és egyéb nyilatkozatok kitöltésére is lehetőséget biztosít.)
• A beléptető rendszerünk alkalmazásával megszűntek a munkavégzés során keletkezett „holt” idők, az effektív munkától távol eltöltött percek száma csökkent, a munkavégzés hatékonysága ezzel egyenesen arányosan növekedett. A munkába való pontos érkezés általánossá vált a dolgozók körében. Ez a rendszer a cég pénzügyi osztályának munkáját gyorsabbá és könnyebbé tette.
• A takarítás és karbantartás ellenőrző rendszerünk segítségével meghatározott munkafolyamatokhoz tartozó feladatlisták lehetővé teszik a cég számára a stabil, minőségi munka biztosítását és real-time ellenőrzését.
Egyedi megoldások fejlesztése: rendszerünk mobilitásának és flexibilitásának köszönhetően egyedi ügyfél igények megvalósítására is lehetőség nyílik. Rendszerünk teljes egészében saját fejlesztésű, teljes mértékben testre szabható és illeszthető.