IT Derma Betéti Társaság

IT Derma Betéti Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az 1998 óta működő cégcsoportot informatikában, kutatásban és tanácsadásban jártas, a folyamatos fejlődés iránt elkötelezett szakemberek hozták létre a szervezeti innováció támogatására és fejlesztésére, a rendelkezésre álló széles eszköztárral.

A szervezet célja a partnerekkel való minél magasabb szinten megvalósuló együttműködés és valódi sikerek megalapozása az innovatív megoldások előtérbe helyezésével. Erősségünk, hogy a kollégáink között a szervezetfejlesztői, tanácsadói, rendszerfejlesztői, informatikai kompetenciák kiforrott és eredményes egységgé álltak össze, melyet ügyfeleink szolgálatába állíthatunk.
Jelenleg több nemzetközi céggel is munkakapcsolatban állunk, német, szlovák és koreai cégeknek vagyunk a beszállítói.

Temékeink

Esettanulmány

Az ügyfelem az egészségügyi piac egyik innovatív beszállítója, nagyon sok nemzetközi és magyar gyártóval áll kapcsolatban. Az ügyvezető küldetése, hogy a magyar gyógyszertári piacon fellelhető termékeket és szolgáltatásokat folyamatosan monitorozza és a technológia segítségével modernizálja.
A cégben zajló értékesítési folyamatok nagyon kaotikusak voltak. Nem volt bárhonnan elérhető egyszerű és mégis struktúrált ügyfél adatbázis, ahonnan elérhetőek lettek volna a partnertörzsben bejegyzett adatok, az egyes partnerekhez tartozó információk.
A WebVIR crm bevezetésével megoldódtt a partnerkezelési probléma a cégnél, nem voltak többet elveszett kontaktok, fel nem göngyölített ügyek. A webes/felhő alapú rendszer lehetővé tette azt, hogy bárhonnan elérhetővé váljanak az adatbázisaik, ám azt mégis csak azok a kollégák érjék el, akik hozzá vannak rendelve az egyes ügyfelekhez. A mobil eszközökön akár hangalapú gépelést is lehetővé tevő szoftverrel a partner akár már az ügyfelei telephelyén is tudják rögzíteni az ő igényeit és a termékekre vonatkozó elvárásokat. Az ügyvezető és a kollégái nagy megelégedéssel használják a szoftvert.