Allwins Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Allwins Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ALLWINS nem csak egy cégnév, amit képviselünk az egy értékrendszer és a kapcsolatépítés standardja.
Küldetésünket arra építettük, hogy segítséget nyújtsunk azoknak cégeknek, akik már felfedezték, hogy a gazdaság minden ágazatában az új technológia a legmeghatározóbb.

Temékeink

Esettanulmány

Az Euroterm 20 éve sikeresen jelen van az építő- és szerelőiparban Lengyelorszában, ott vezető pozíciót foglalva el a fűtési és telepítési rendszerek forgalmazói között. Jelenleg 220 dolgozót foglalkoztat, a cég bevétele pedig eléri a 200 millió PLN-t (~15,6 MRD Ft). A cég kínálata elsősorban fűtésszerelő cégeknek, nagykereskedőknek és szerelő vállalkozásoknak szól. A dinamikus kereskedelmi tevékenység, a piacvezető beszállítókkal kötött szerződések eredményeként bővült a cég tevékenysége Lengyelországban, Oroszországban és Ukrajnában. 2013-tól a cég tagja Lengyelország egyik legnagyobb beszerzési csoportjának, az ABG-nek.
A cég rohamosan fejlődött, ami nagy siker, ugyanakkor komolyabb kihívások elé állította a rendelések kezelését vagy az ügyfelek kiszolgálását. Az ügyfelek kiszolgálása számos értékesítési csatornán keresztül történik. Az offline értékesítési csatornát az értékesítési pontok és a területi képviselők alkotják, míg az online értékesítést egy korábbi e-kereskedelmi platform segítségével szervezték meg. A megrendelések sok különböző csatornán érkeztek, amelyek egyáltalán nem voltak integrálva. Többek között ez különböző forrásból érkező rendelések kezelése szűk keresztmetszetté vált a szervezet továbblépése előtt.
A One platform bevezetésének eredményeként az értékesítési folyamatok átalakításra, automatizálásra kerültek. Az Euroterm az eddigieknél lényegesen több ügyfelet tud kiszolgálni. A platform a korábban működő rendszerekbe integrálódott, ami egyben az integráció és a konfiguráció eleme is volt. Ezt követően - jelenleg az összes értékesítési csatornát egyetlen eszköz szolgálja ki, ami jelentősen megkönnyíti a végfelhasználók és az Euroterm munkatársai közötti együttműködést.

Így a szervezet készen áll az piaci részesedésének növelésére, az értékesítés a hét minden napján, a hét minden napján, 24/7 futhat magas színvonalú ügyfélszolgálat fenntartása mellett.

A platformot folyamatosan fejlesztik, hamarosan új funkciókkal egészül ki, hogy az Euroterm készen álljon az üzleti környezet gyors változásainak kihívásaira, további költségek viselése nélkül.