Leviathan Solutions Elektronikai és Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság

Leviathan Solutions Elektronikai és Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk nagyvállalati beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszerek fejlesztésével, teljes körű biztonságtechnikai kivitelezéssel és egyedi fejlesztési igények megvalósításával foglalkozik.
Több ezer fős nagyvállalati ügyfeleink mellett költséghatékony megoldásokat kínálunk akár néhány főt foglalkoztató kisvállalatok számára is. Gyárak, irodaházak, kormányzati épületek, logisztikai központok, bankok, iskolák, rendezvényközpontok, munkaerőkölcsönző cégek, kisvállalkozások igényeit egyaránt kielégítik innovatív, megbízható rendszereink.

Esettanulmány

Cégünk nagyvállalati beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszerek fejlesztésével és teljes körű biztonságtechnikai kivitelezéssel és egyedi fejlesztési igények megvalósításával foglalkozik.

Több ezer fős nagyvállalati ügyfeleink mellett költséghatékony megoldásokat kínálunk akár néhány főt foglalkoztató kisvállalatok számára is. Gyárak, irodaházak, kormányzati épületek, logisztikai központok, bankok, iskolák, rendezvényközpontok, munkaerőkölcsönző cégek, kisvállalkozások igényeit egyaránt kielégítik rendszereink.

Esettanulmányunkhoz egy átlagos, 800 főt foglalkoztató termelő céget választottunk.

Több száz fő esetén a fluktuáció, a szabálytalanságok kiszűrése, a sokféle munkarend kezelése, a manuális korrekciók hatalmas adminisztratív terhet jelentenek a HR számára.
A nem optimalizált munkaerő beosztás miatt az egyes műszakok alul- vagy felültervezettek, ezáltal a termelés minősége romolhat, illetve felesleges túlóra kifizetésekre kerül sor.
A cégvezetés nem tudja megbízhatóan követni a napi cigarettaszünetek betartását és nem tud pontos képet alkotni a dolgozói hatékonyságról.
Az egyes irányítási, felügyeleti rendszerek nem kommunikálnak egymással, így több párhuzamos rendszerben kell nyilvántartani ugyanazokat az adatokat.
A Predor egy integrált beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszer. A telepített biztonsági rendszerek eseményeit egyetlen szoftveres felületen kísérheti figyelemmel.
A HR vezetők terheit töredékére csökkentik az automatizált, grafikus riportok. Könnyen, gyorsan áttekinthetők a menedzsment számára fontos információk, munkaidő-adatok, szabálytalanságok, szabadságok, műszakbeosztások.

A telepített Predor rendszerrel a munkaidő elszámolás a mozgásadatok alapján történik. A munkavállalók belépőkártyájukkal, biometrikus azonsítójukkal regisztrálják magukat az ellenőrző pontokon, ezáltal követhető, hogy a dolgozók mennyi időt töltöttek az egyes munkaterületeken, illetve milyen tevékenységet végeztek ott.

Automatizált adatátadást biztosítottunk a bérszámfejtő szoftver számára, illetve a dolgozói adatok automatizált nyilvántartása miatt integrálódtunk a cég vállalatirányítási rendszerével is.
A termelő gépeken is belépőkártyájukkal azonosítják magukat a dolgozók, így követhető, hogy mely gépen ki, mikor és mennyit dolgozott.

Automatizált grafikus riportokon jelennek meg az egyes munkaidő sértések, szabálytalanságok.

Aláírható PDF jelenléti ívet generál a rendszer. A jelenléti ívet automatizáltan kiküldi e-mailben is a Predor.

.Szabadságok nyilvántartása és igénylése egyarént gyors és kényelmes. A dolgozók szabadságkerete importálható Excel táblázatból. Az éves keret és a felhasznált szabadságok exportálhatók is Excel táblázatként. A dolgozók a webes felületen is igényelhetnek szabadságot, melyet az adott részleg vezetője bírál el.

A telephelyen történt incidenseket valós időben követi az őr személyzet az interaktív térképes felületen. Például riasztáskor az érintett átjárót figyelő kamerák képe automatikusan megjelenik,
valamint a riasztás pontos helyét térképen jelezzük, így a biztonsági személyzet
hatékonyabban reagálhat.