ERPlan MŰVEK Korlátolt Felelősségű Társaság

ERPlan MŰVEK Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ERPlan Művek Kft. 2022.12.31-vel alakult az IFSZ Kft. jogutódjaként. A tulajdonosok úgy döntöttek, hogy az ORACLE és SAP üzletágak tevékenységeit két külön társaságban viszik tovább.

Így az ERPlan Művek Kft. vette át a SAP üzletággal kapcsolatos jogokat, kötelezettségeket. Társaságunk vezető tanácsadói a jogelődnél 2005 óta foglalkoznak SAP ügyviteli megoldásokkal. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink jelentős része ügyféloldalon is tapasztalatot tudott szerezni az üzleti adminisztráció legkülönfélébb iparági területein. Így megoldásainkban vissza tud tükröződni az ügyféligények legmagasabb szintű kiszolgálása.

Mára több mint 100 ügyfelet szolgálunk ki egyedi, testre szabott ügyviteli megoldásainkkal, többnyire Magyarország területén. Néhány ügyfelünk az EU más országaiból is használják megoldásainkat.

Támogatási szolgáltatásunkkal közel 1.200 felhasználó napi munkáját segítjük. Munkánk elismeréseként az évek során többször nyertünk SAP Partneri díjakat.

Esettanulmány

A MARNEVÁLL Zrt. a gyorsfagyasztott húskészítmények egyik legynagyobb gyártója Magyarországon.
A MARNEVÁLL Zrt. mindig is olyan magyar vállalkozássá szeretett volna válni, amely optimális ár-érték arány mellett sem feledkezik meg az innovatív, előremutató termékfejlesztésekről, az élelmiszer biztonságról és a környezettudatosság fontosságáról.
Évente sokmillió ropogós falat gördül le a gyártósorainkról. Több termékcsaládunkkal is sikeresen jelen vagyunk a kiskereskedelmi piacon (Ripp-Ropp, Alföldi, Miklósi, Steak House), valamint kereskedelmi hálózatok számára (pl.: Tesco, Auchan, SPAR, METRO) is fejlesztünk termékeket, és a közétkeztetésben résztvevő partnereink számára is van optimális megoldásunk.
2013 óta Törökszentmiklós mellett már Debrecenben is két üzemben és három műszakban készülnek a gyorsfagyasztott finomságok, és egyre komolyabb export igényeket is teljesítünk. A küldetésünknek köszönhetően számos területen úttörőnek számítunk a piacon.
Főbb modulok: gyártás, CRM, értékesítés/beszerzés, készletkezelés, logisztika, FMCG iparági specialitások,
pénzügy-számvitel, kontrolling.

A felsorolt modulok bevezetése során a projekt-kezelési metodikánknak megfelelően legalább a következő dokumentumok készülnek el:
-Projektalapító okirat: a projekt célját és a „projektmegvalósítási terv” dokumentum elkészítésének kereteit szabályozza.
-Projektmegvalósítási terv: ez a dokumentum minimum a következő fejezeteket tartalmazza:
oProjekt-szervezet: a delegált tagokkal, szerepköri kompetenciákkal.
oFeladatterv: a projekt üzleti folyamatainak felmérését és a tervezett megvalósítás lépéseit tartalmazza.
oProjektterv: a tervezett megvalósítás lépései napi időütemezéssel kiegészítve.
oErőforrás-terv: az egyes részfeladatok felelősökhöz rendelése.
oOktatási terv
oKommunikációs terv: deklarálásra kerülnek a kommunikációs csatornák (e-mail címek, telefonszámok, stb.), valamint az elektronikus dokumentumok formája (word, excel, visio, stb.).
oVáltozás-kezelés: a menet közben felmerülő módosítási igények kezelésének módja.
oProjekt-átadás előre definiált dokumentumai. (jegyzőkönyvek, teljesítés igazolások, stb.)

A helyzetfelmérés alapján elkészült projektmegvalósítási terv dokumentum tartalmazza az ügyfél SAP Business One implementációjában való megvalósítás részletes módját, melyet az ügyfél is jóváhagy.

Ez alapján a dokumentum alapján történik az egyedi testreszabás, paraméterezés, mely beállítások először egy tesztadatbázisban kerülnek megvalósításra.

A tesztadatbázisban történik az oktatás és az esetleges további beállítások. Tesztelést követően az éles adatbázisba betöltésre kerülnek (migráció) a nyitó adatok és szükséges beállítások.
Az ügyféllel közösen megállapított éles indulást követően helyszíni támogatást nyújtunk.

Kollégáink elkészítetik az Üzleti folyamatok megvalósítása dokumentumot az ügyfélnél.
Ebben kerültek definiálásra a Sap Business One beállításaival kapcsolatos teendők:
- általános pénzügyi-számviteli beállítások (pl. folyamatos készletkönyvelés, kontirozási szabályok, bizonylattömbök, stb.)
- szükséges logisztikai beállítások pl. raktárak, tárhelyek, tárhely szabályok, stb
- definiálásra kerülnek az egyedi fejlesztési igények, ellenőrzések
- meghatározásra kerülnek a szükséges egyedi horizontális add-on modulok: pénztár, bank, EKAER NETA, stb.
- egyedi nyomtatási képek, stb.
A dokumentumban megadottak alapján a bevezető team megkezdi a customizációt és az egyedi fejlesztéseket egy DEMO adatbázisban.

Törzsadat migrálást követően az elkészült prototípus adatbázisban tesztelés, oktatás zajlik.

A MARNEVÁLL Zrt. indulása óta a SAP Business One vállalatirányítási rendszert használja üzleti adminisztrációjának szinte minden területén.