OFFISYS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

OFFISYS Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Papírból adat!
Több, mint 20 éve a Professzionális Dokumentum Menedzsment területén

Az Offisys Kft. 25 éve sikerrel működik az automatikus dokumentum adatfeldolgozó rendszerek területén. Rendszereink közös jellemzője a Minőség,Megbízhatóság, Költséghatékonyság
Minőségi rendszereink 13 európai országban lettek bevezetve. Költséghatékony megoldásokat jelentenek minden esetben ahol igényelt cél a bevezetést követő azonnali mérhető eredmény, az időmegtakarítás és költségcsökkentés. Rendszereinkkel több százmillió dokumentum digitalizálását és többszázezer óra időmegtakarítást eredményeztünk ügyfeleinknek. Portfóliónkban megtalálhatóak a minőségi képalkotó, az automatikus dokumentum és adatfelismerő, a munkafolyamat és dokumentummenedzselő rendszerek. Ezek kimagasló eredményekkel biztosítják a manuális munka hatékony kiváltását. Rendszereink többsége felhő szolgáltatásként is hozzáférhető. Mi nem terméket értékesítünk, hanem komplex megoldásokat adunk a felhasználói igényeknek megfelelően.

Temékeink

Esettanulmány

A GFG Tanácsadó Kft-t azért hoztuk létre, hogy értelmet nyerjen a mindennapi munkában is egy olyan szolgáltatás, ami az egyre jobban érzékelhető tendenciát, a digitalizációt támogatja. A digitális transzformáció ugyanis nem kerüli el a piacnak egyetlen szegmensét sem, így a könyvelés, könyvvizsgálat, adó és pénzügyi tanácsadási iparág sem kivétel. A megszerzett szakmai tudást, - mely a GFG esetében 15 év tapasztalatát jelenti - ma szükségszerű és előnyös ötvözni az elektronikus szolgáltatásokkal, és ugyanez igaz az ügyfeleinkre is. Az innováció az egyetlen út, mely a könyvelésben is előre mutat és jövedelmező, az ügyfelek megtartását és az új ügyfelek megszerzését célozza, és olyan színvonalat biztosít, ami kiemel egy céget a hasonló profilú vállalkozások sokaságából. A GFG Tanácsadó Kft. előnyt kínál a ma a piacon tevékenykedő könyvelő cégeknek. Ebből az előnyből az tud profitálni, aki időben ébred, aki elhiszi, hogy nem a trendet kell követni, hanem a tendenciát figyelni és a legjobb
A könyvelő irodák tapasztalataink alapján közel azonos bevételi és kiadás arányok mentén működnek Magyarországon. A legtöbb irodában 100 Ft bevételből 70 Ft-ot költ a tulajdonos bérre. A megmaradó 30 Ft-ból kb. 10-15 Ft költséget jelent a rezsi, a maradékból, mely a teljes összeg 10-15 százaléka gazdálkodik a könyvelő cég. Azaz az említett 100 Ft-ból 12 Ft marad meg adózás előtt. Azonban a költségek hatékonyan csökkenthetők, ha minden lehetséges folyamatot automatizálunk. A fenti példából jól látszik, hogy jelentősebb nyereség növekedés elsősorban a bérköltségek csökkentésével lehetséges. A bérköltségek csökkentése a rutin műveletek automatizálásával érhető el! A könyvelési feladatok közül az adatrögzítés automatizálható a legkönnyebben. További fontos igény az iratlogisztika kiváltása online kommunikáció nyújtotta lehetőségek kihasználásával.
Az Offisys Kft. által a GFG-nek szállított komplett rendszer abban nyújt nagyon jelentős segítséget a könyvelő irodáknak, illetve azoknak a vállalatoknak, akik igénybe veszik az automatikus adatrögzítési szolgáltatást, hogy költségeiket jelentősen tudják csökkenteni:
- csökkenti a bérköltséget, mivel kevesebb adatrögzítőt kell alkalmazniuk
- megvalósíthatja a papírmentes irodát; optimális helykihasználással dolgozhat, nem szükséges raktárakra, plusz irodahelyiségekre költeni
/ A rendszer által előállított hiteles számlamásolat eleget tesz az adótörvényekben előírt bizonylat-megőrzési kötelezettségnek, anélkül hogy a papírokat is tárolni kellene!
- időt takarít meg magának – felgyorsul az adatrögzítés, csökken a keresgélésre fordított idő / a rendszer része a számla és dokumentum nyilvántartó funkció is, amellyel tetszés szerinti szempontok alapján kereshetünk a számlák és mellékletei között.
- pontosabbá válik a könyvelés – a hibák száma minimalizálható
- a könyvelési dokumentumokat többé nem kell személyesen elvinni a könyvelőirodába, elég csak beszkennelni és egy zárt rendszeren keresztül a feldolgozandó számlaképek egyenesen az adatkiolvasó szoftverbe kerülnek.
- A feldolgozás után az adatok visszakerülnek az ügyfél rendszerébe is, ahol az ügyfél további, a könyvelés szempontjából fontos kiegészítőinformációkkal láthatja el az egyes dokumentumokat.