Konkoord Irodatechnika kft

Konkoord Irodatechnika kft

Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Veszprém megye

Cégbemutató

A Konkoord Kft. 1989-ben alakult. Igazán dinamikus fejlődésnek 1992 januárjától indult a vállalkozás, miután fő tevékenysége az irodatechnikai berendezések forgalmazása, kellékellátása és szervizelése lett. Rövid idő alatt az általunk képviselt írógépmárkának az elsőszámú hazai kiskereskedelmi forgalmazói lettünk, és hasonló eredményeket értünk el a másológépek területén is.
1993 januárjától Kft.-ként működünk, a cég tulajdonosai magyar magánszemélyek. 1995-ben indítottuk az informatikai ágazatunkat, amely napjainkra a számítógépek és perifériák értékesítésével, számítástechnikai kellékek forgalmazásával, hálózatok tervezésével és üzemeltetésével jelentős részt tesz ki cégünk árbevételéből. Jól képzett szakembereink és folyamatos továbbképzésük biztosítják ügyfeleink számára a biztos informatikai megoldásokat.
2002-től cégünk két célközönséget - két arculattal - szólít meg: A vállalatok, vállalkozások számára a régóta jól csengő Konkoord márkanév továbbra is egy megbízható, biztos alapokon nyugvó vállalkozás. A megnövekedett lakossági informatikai igény egy fiatalos, lendületes, harsogó arculatot követelt. Ennek az igénynek a hatására informatikai üzleteink Megadrive néven váltak ismertté.
2010 után lakossági üzletágunkat a Webes kereskedelem előre törésével leépítettük. Minden energiánkkal a vállalkozások felé fordultunk.

Működési területünk:

É-Ny-Dunántúl: A Balaton északi partjától a Duna vonaláig bezárólag szállítunk, telepítünk és szervizelünk másoló, nyomtató és informatikai rendszereket. Győrben, Sopronban, Veszprémben rendelkezünk üzlettel és szervizzel.

A Konkoord Irodatechnika Kft. célja az ügyfelek megelégedettsége, speciális vevői igények kielégítése, és a tevékenység minőségi színvonalának emelése. Ennek érdekében a jogszabályok betartásával nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos belső fejlesztésre, hogy ez által hatékonyan működjön a vállalat. A rendszer működésének fenntartása független féllel történő igazoltatással történik. A rendszeres ellenőrzés során mért adatokat felhasználjuk a fejlesztésekre.

Az általunk képviselt márkák:

SHARP és EPSON másológépek és egyéb irodatechnikai berendezések forgalmazása-szervize a márkaképviseletek közvetlen megbízásából.
Egyéb nyomatképzők, számítógépek, notebookok garancia időn túli javítása
Epson nyomtatók és projektorok észak-dunántúli kiemelt forgalmazója
Dell szerverek számítógépek forgalmazása
Pénztárgépek forgalmazása, szervize NOVATEC, EURO FLEXY 15 , LA PÉNZTÁRGÉPEK.

Esettanulmány

Az ismertetésre kerülő esetben szereplő partnerünk egy ismert, nagy vendéglátó múlttal rendelkező mintegy 266 szobával rendelkező szálloda. Mind magán vendégek aktív pihenésének, mind kisebb-nagyobb (akár több száz fős) konferenciák kedvelt helyszíne.
A mai jellemző felállásban a tulajdonos és az üzemeltető külön vállalkozásként működött. Az üzemeltetés átvételekor minimális beruházás mellett kívánták a szállodát tovább működtetni.

Az örökölt heterogén saját tulajdonú nyomatképző géppark, elavult volt, rendszeres meghibásodások, hosszú javítási idők akadályozták a munkát. A számítógépes hálózat és a házat üzemeltető rendszer cseréjét tervezték, ami több készüléknél kompatibilitási problémákkal járt.
Az új vezetés célkitűzése az egységes gazdaságos üzemeltetés megteremtése volt.
Megvizsgálták az általános megoldásokat mind a bérleti mind a vásárlási és üzemeltetési konstrukciókat.
Az váltás miatt az alábbi felmerült problémákra azonban csak részleges megoldást tudtak találni, mivel:
- nem tudták előre meghatározni 1 év múlva milyen funkciókra lesz szükségük
- nem tudtak jövőbeni kapacitás igényeikre pontos becslést adni
- nem akarták határozott időre elkötelezni magukat a konstrukció mellett


Az általunk felkínált megoldás abban különbözött versenytársainkétól, hogy nem készülékek bérletét, hanem nyomatokat kínáltunk fel megvételre, bérletre. A szükséges szolgáltatásokat megvalósító készülékek nem előre meghatározottak. Ha valamely új vagy változó körülmény miatt egy-egy készülék nem felelt meg azt kicseréltük a megfelelőre. Nem írtunk elő határozott idejű szerződést, a hosszútávú elkötelezettségre a szolgáltatásunk minősége volt a garancia.
- A kínált konstrukció meghagyta a szabadságot a változó üzleti folyamataik és szolgáltatásaik kiszolgálására. Dinamikussága miatt folyamatosan kedvező működtetési költségeket biztosított.
- A változtatások előtt kollégáink tapasztalatát felhasználva közösen választották ki az adott feladat megoldására leginkább alkalmas eszközt.
- A készülékek között folyamatosan változó nyomatmennyiség az egységes ár miatt nem érintette a költségeket.

- Partnerünkkel az együttműködés ezen formája már 3 éves múltra tekint vissza, szerződésünk azóta sem változott, csak a gépparkjuk újult meg folyamatosan igényeikhez alkalmazkodva